שלום , שאלה חשובה ומסקרנת...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום , שאלה חשובה ומסקרנת...
    שי
    17/11/2010

    אני בן 21 , בסוכות אחרון ישבנו אצלנו בבית כמה חבר'ה ואחד החברים עלה לישון בחדרי,
    החלטנו עכב שיעמום לעשות לו "קטע" בצחוק לחבר שישן ולמרוח לו קצף גילוח על היד לדגדג אותו באף וכשהוא יתעורר הוא ימרח את כף היד על הפנים. התכנון יצא לפועל וגם הצליח(וכן זה היה חוויה מאוד מצחיקה) אבל הוא התעצבן יצא החוצה והתחיל להגיב באלימותת לזרוק אגרופים בעיטות לי ולעוד 2...
    אמרתי לו שירגע וזה היה בצחוק אבל הוא המשיך וחלק ניסו להפריד אבל הוא גם נהג באלימות גם כלפיהם (נ.ב הוא חבר ממש טוב שלי לא ציפיתי שזה מה שיקרה למרות שכולם בחבר'ה יודעים שיש לו אופי אלים).
    בקיצור יום למחרת שלחנו לו הודעה שיבוא ושהוא מוזמן לסוכה של אחד החברים ליישר את ההדורים אך נותרנו ללא מענה.
    יום למחרת ישבנו אצל חבר אחר והוא היה שם, הוציאו כיבוד והוא התננהג באגוצנטריות (שלא להזכיר שהאגו שלו מעל האף שלו), נוצר ויכוח קטן והוא שוב איים עלינו באלימות ולא הגבנו...

    אבא שלי תמיד אומר לסלוח ולוותר והאמת שהאגו שלי בכלל לא נפוח,
    אבל מקרה כזה עובר את גבול הטעם הטוב,הוא בא ומאיים עלינו ומתנהג באלימות פיזית? האם לדבר כזה ניתן לסלוח? מהו הגבול?
    ד"א עשיתי את הסמינר " הפורום של לנדמרק" אז אני יודע מתי ניתן לסלוח!
    תודה מראש ואשמח לעצה!
    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום , שאלה חשובה ומסקרנת... - תגובה

    גרשון מורג
    18/11/2010

    שלום שי,

    פנייתך לא בדיוק מתייחסת לנושא הפורום שהוא "אימון אישי", למרות שכנראה לא היה מזיק לחברך המדובר לעבור תהליך כזה..

    אך אם אתה מחפש סתם עצה לגבי איך להתייחס למה שתארת, אז כך:

    א) תמיד טוב לדעת לסלוח לזולת. זה מנקה אותנו ומנקה חלקנו ביחסים.
    ב) במערכת יחסים תמיד אפשר להבהיר לצד השני מה הם הדברים שמפריעים לנו ומה מתאים ולא מתאים לנו.
    ג) ואם למרות הסליחה וההבהרות עדיין היחסים הללו לא מתאימים לנו, אין שום מניע, פגם או אשמה בלהפרד מאותו אדם שאינו מתאים לנו יותר. יתכן שאפילו נעשה לו גם טובה בניתוק היחסים.
    מקווה שעזרתי במשהו.

    סוף שבוע מקסים,
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום , שאלה חשובה ומסקרנת... - תגובה

    ד''ר מרגלית בן אור
    30/11/2010

    יש כמה שאלות מסקרנות בסיפור שלך.
    1. האם אפשר לסמוך עליך שאם אדם עייף הוא יוכל לישון אצלך בבית.
    2. למה יש לך חברים אלימים, גם אם זה לא כלפיך בדרך כלל.
    מומלץ לדון בשתי השאלות המסקרנות האלה באימון, או בכל פורום אחר שתבחר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו