מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום , שאלה חשובה ומסקרנת...שי17/11/2010
אני בן 21 , בסוכות אחרון ישבנו אצלנו בבית כמה חבר'ה ואחד החברים עלה לישון בחדרי,
החלטנו עכב שיעמום לעשות לו "קטע" בצחוק לחבר שישן ולמרוח לו קצף גילוח על היד לדגדג אותו באף וכשהוא יתעורר הוא ימרח את כף היד על הפנים. התכנון יצא לפועל וגם הצליח(וכן זה היה חוויה מאוד מצחיקה) אבל הוא התעצבן יצא החוצה והתחיל להגיב באלימותת לזרוק אגרופים בעיטות לי ולעוד 2...
אמרתי לו שירגע וזה היה בצחוק אבל הוא המשיך וחלק ניסו להפריד אבל הוא גם נהג באלימות גם כלפיהם (נ.ב הוא חבר ממש טוב שלי לא ציפיתי שזה מה שיקרה למרות שכולם בחבר'ה יודעים שיש לו אופי אלים).
בקיצור יום למחרת שלחנו לו הודעה שיבוא ושהוא מוזמן לסוכה של אחד החברים ליישר את ההדורים אך נותרנו ללא מענה.
יום למחרת ישבנו אצל חבר אחר והוא היה שם, הוציאו כיבוד והוא התננהג באגוצנטריות (שלא להזכיר שהאגו שלו מעל האף שלו), נוצר ויכוח קטן והוא שוב איים עלינו באלימות ולא הגבנו...
אבא שלי תמיד אומר לסלוח ולוותר והאמת שהאגו שלי בכלל לא נפוח,
אבל מקרה כזה עובר את גבול הטעם הטוב,הוא בא ומאיים עלינו ומתנהג באלימות פיזית? האם לדבר כזה ניתן לסלוח? מהו הגבול?
ד"א עשיתי את הסמינר " הפורום של לנדמרק" אז אני יודע מתי ניתן לסלוח!
תודה מראש ואשמח לעצה!
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום , שאלה חשובה ומסקרנת... - תגובה
גרשון מורג18/11/2010שלום שי,
פנייתך לא בדיוק מתייחסת לנושא הפורום שהוא "אימון אישי", למרות שכנראה לא היה מזיק לחברך המדובר לעבור תהליך כזה..
אך אם אתה מחפש סתם עצה לגבי איך להתייחס למה שתארת, אז כך:
א) תמיד טוב לדעת לסלוח לזולת. זה מנקה אותנו ומנקה חלקנו ביחסים.
ב) במערכת יחסים תמיד אפשר להבהיר לצד השני מה הם הדברים שמפריעים לנו ומה מתאים ולא מתאים לנו.
ג) ואם למרות הסליחה וההבהרות עדיין היחסים הללו לא מתאימים לנו, אין שום מניע, פגם או אשמה בלהפרד מאותו אדם שאינו מתאים לנו יותר. יתכן שאפילו נעשה לו גם טובה בניתוק היחסים.
מקווה שעזרתי במשהו.
סוף שבוע מקסים,
גרשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום , שאלה חשובה ומסקרנת... - תגובה
ד''ר מרגלית בן אור30/11/2010יש כמה שאלות מסקרנות בסיפור שלך.
1. האם אפשר לסמוך עליך שאם אדם עייף הוא יוכל לישון אצלך בבית.
2. למה יש לך חברים אלימים, גם אם זה לא כלפיך בדרך כלל.
מומלץ לדון בשתי השאלות המסקרנות האלה באימון, או בכל פורום אחר שתבחר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אני במתח יום לפני הזריקה שאני צריכה לקבל
אובדן של מוטיבציה ואנרגיה לפעול
מחשבות שליליות בסופי שבוע עקב הקורונה
התמודדות עם ירידה במוטיבציה של הבן
לא מצליחה למצוא זוגיות ודכאון
מרגישה כלואה בחיים עם עצמי
חוסר כח לחנך את הילד להשקיע בלימודים
מה עושים כדי לטפל בדיכאון בערב?
בדידות בחגים ובסגר - איך אפשר לשפר מצב רוח?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

