זוגיות במשבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות במשבר
    בתיה
    17/12/2007

    האם כשבני זוג לא מסתדרים אחד עם השני עדיף להיפרד לכמה ימים במקום לטחון את הנושא כל הזמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות במשבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמייני את עצמך בעוד שנה שנתיים

    דפנה סלען
    17/12/2007

    ראשית אני רוצה לברך אותך על הפנייה לפורום ועל השיתוף
    ועכשיו לשאלתך:
    הכותרת שנתת היא : זוגיות במשבר -
    השאלות שאני מזמינה אותך לשאול את עצמך הן :
    כיצד את רוצה לשצאת מהמשבר?
    מה התמונה שאת יכולה לדמיין לעצמך בעוד שנה שנתיים מעכשיו בהקשר לזוגיות?
    האם בן הזוג שלך הנוכחי נמצא שם?מה את רואה? מה את מרגישה? מה המשפטים שרצים לך בראש? איך ההרגשה באופן כללי שלך ושל בן זוגך ?
    לאחר שהתמונה נמצאת לך בראש שאלי את עצמך: האם הפתרון של להיפרד לכמה ימים הוא הפתרון האולטימטיבי כדי להשיג את התוצאה שאת רוצה להשיג? ( שדמיינת בתמונה העתידית)
    האם יש עוד אופציות שיכולות להביא אותך לשם ומתאימות לך?
    שימי לב שאת השאלות האלה אני שואלת עלייך ואותך - את אותן שאלות אני מזמינה אותך לשאול את בן זוגך. יחד תוכלו ליצור תמונה משותפת לעתיד הזוגי שלכם.
    לסיום: לאחר שענית לעצמך על השאלות שהצגתי בפנייך אני מזמינה אותך לנקוט פעולה.
    לעשות פעולה אחת שתקדם אותך ואת בן זוגך לכיוון התמונה העתידית הזוגית שיצרתם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו