שאלת קריירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלת קריירה
    לירן
    17/06/2011

    שלום ,
    בת 30 שעדיין מחפשת את עצמה - כך אני חושבת שרואים אותי מבחוץ, אני בחורה שמחליפה עבודות בקצב, לא מצליחה להישאר "מעוניינת" לא בבחור, לא בעבודה ולא בלימודים מספיק זמן, אני מוצאת את עצמי "חולמת בהקיץ" יותר מאשר נמצאת ב"עולם הזה" - סליחה על כל המרכאות, אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי ומאוד מתוסכלת
    אלו פתרונות יש לאדם שכמותי?תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת קריירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    תמיר
    18/06/2011

    שלום לך

    אימון אישי בהחלט יכול לעזור לך לקבל כלים ליצירת
    בהירות,להתחבר לחזוקותייך ,ערכייך -לתת פוקוס,סדרי עדיפויות בחייך כדי שתוכלי לדעת מה באמת מתאים ונכון לך בכל תחומי חייך לרבות קריירה,זוגיות וכו' ולשחרר את החסמים המגבילים אותך להגיע לשם.

    במשך תהליך האימון תוכלי לבנות לך חזון חיים מדויק וליישם אותו על מנת שבאמת תהיי מסופקת ומאושרת

    בהצלחה
    תמיר סוזן
    אימון אישי הוליסטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת קריירה - תגובה

    איציק יצקן
    18/06/2011

    לירן יקרה,
    הטקסט שלך קורא בקול רם "קרא אותנו בין השורות!" אז הנה, הסבטקסט:"בת 30 שעדיין מחפשת את עצמה" - כך את רואה את עצמך. זה הדימוי שלך, התפיסה שלך מה שמניע אותך בפועל. "אני בחורה שמחליפה עבודות בקצב לא מצליחה להישאר 'מעוניינת' לא בבחור לא בעבודה ולא בלימודים מספיק זמן" - את מתקשה לבחור את לא רוצה לוותר על כלום ומוותרת על הכל. "אני מוןצאת את עצמי 'חולמת בהקיץ' יותר מאשר נמצאת ב'עולם הזה' " - בורכת ביכולת מדהימה לדמיין ואת אמורה להפיק את זה בחיים האמיתיים - זאת מהות עבודת האימון. "סליחה על כל המרכאות", הפסיקי להתנצל ולומר "סליחה שאני חיה" ויותר מכך - תפסיקי לשים דברים במרכאות, לחיות בכאילו בפסאודו בלכאורה - כי האמיתית שבך היא מה שמעניינת. "אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי ומאוד מתוסכלת" - מה שאת צריכה לעשות זה פשוט לזרוק את כל מה שאת נושאת כבר המון שנים ולחזור לטבע הפשוט שלך. את לא צצריכה לרכוש כלום אלא פשוט להיות את עצמך. הדרך הזמינה לך ביותר היא לקלף את מסיכת הדימוי שלך ופשוט להירגע. להאמין לדברים הטובים שאומרים לך ולעשות delete לכל הדימויים השליליים והכי חשוב - להתחיל לנהל את הרגשות שלך - כי הרגשות השליליים שלך זוללים את כל הכוחות שבך מכדי לתת ולקבל ולהיכנס למעגל - שם האנרגיות הטובות ושם ההזדמנות שלך.
    עולם האימון מציע אמצעים פשוטים לקילוף.
    בהצלחה,
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    מעיין
    20/06/2011

    מסכימה עם מה שנכתב לך ומוסיפה, ייתכן שהדימוי העצמי שלך נוצר בגלל חיים של תחושה שאת לא מספיק טובה
    לא בגלל שאת לא אלא אולי יש איזו שהיא בעיה שאת לא שולטת בה, מה שאת כותבת מתאר הפרעת קשב , אני מוסיפה לך קישור לתוכנית המקצוענים שהייתה , ורואיינה בה אישה לגביי הפרעות קשב במבוגרים ,מקווה שזה יעזור
    וללמנהל הפורום מאוד אהבתי את התגובה שלך**

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו