עליית מסת שריר ובמקביל הפחתת אחוזי שומן בגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליית מסת שריר ובמקביל הפחתת אחוזי שומן בגוף
    שלומי כהן
    14/09/2017

    לילה טוב סיון דוד.

    היי סיון דוד.מה שלומך?????מה נשמע???אני בסדר.

    מלא זמן לא דיברנו וגם לא הייתי באתר..הייתי עסוק..

    בכל מקרה אני כותב את ההודעה הזאת בלילה..מקווה שזה בסדר..

    אני רוצה לתת כמה דגשים חשובים ששמתי לב בעליית מסת שריר ובהפחתת אחוזי שומן.

    זה לא שאלה או משהו כזה..רק דגשים שאני רוצה להגיד ולהבהיר ומקווה שזה בסדר....

    אז הדגשים ששמתי לב בעליית מסת שריר ובהפחתת אחוזי שומן הם:

    1) קודם כל החלבון מחולק לחמש עד שש ארוחות ביום. פחמימות 50%-60%. עם פעילות גופנית אירובית ואנאירובית.
    3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים.
    ולכן בצהריים בארוחה עיקרית שמכילה את כל אבות המזון אפשר גם לאכול ארוחה מלאה ממוצרי חלב.גם מוצרי חלב עשירים בחלבונים...וחלבונים אפשר לקבל בצהריים לא רק מבשר "לסוגיו" ,עופות,דגים אלא גם ממוצרי חלב והרבה פעמים אכלתי את הארוחה המלאה בצהריים ממוצרי חלב והחלפתי בין הארוחות ואז בערב אכלתי תירס עם חזה עוף.

    2) בעליית מסת שריר אפשר להחליף בין הארוחות ביום כלומר:

    אפשר להחליף בין הארוחות בתפריט היומי. אפשר קודם כל לאכול ארוחה עיקרית ואז ארוחת ביניים כלומר במקום פרי,אגוזים ושקדים אחרי ארוחה עיקרית אפשר לחכות כמה שעות ואז לאכול ארוחה עיקרית ואז אחריה לאכול פרי,אגוזים ושקדים. ואפשר גם להחליף בין הארוחות בתפריט כלומר: אפשר גם לאכול בצהריים ארוחה מלאה ממוצרי חלב שעשירות בחלבונים ובערב בשרי.לא חייב כל הזמן בצהריים בשרי-שוב חלבונים ניתן לקבל לא רק מבשר לסוגיו,עופות ודגים אלא גם כן ממוצרי חלב....
    מקווה שהבנת למה התכוונתי..שאפשר להחליף בין הארוחות קודם עיקרית ואז ביניים או בצהריים מוצרי חלב ובערב בשר לסוגיו/עופות,דגים וכדומה.

    3) זה לא דגש אלא אני רק רוצה להגיד שהרבה פעמים במקום עוף/דג בארוחה המלאה אכלתי פסטה עם חזה עוף ,קטניות,טחינה וירקות..גם בשרים למינהם עשירים בחלבונים כמו חזה עוף לא שאני לא אוהב עופות ודגים אין לי בעיה עם זה...אבל אני אוכל פסטה/אורז עם חזה עוף.

    4) למרות שראיתי שכתבת את זה פה בפורום....אבל בכל זאת אז תירס עם בשר לסוגיו,עופות,דגים..גם נותן חלבון ופחמימה.



    *אני רק רוצה להגיד שמאז שהלכתי לדיאטנית לא שלא ידעתי קודם כל מזה חומצה אמינית ומזה חלבון...זה הדבר הכי בסיסי שיש היום..חומצה אמינית קצרות או ארוכות ומסועפות ובעיקר חלבונים שניתן לקבל מעופות או דגים,ובשרים למינהם...
    אבל זה לא מה שרציתי להגיד..בכל מקרה מאז שהלכתי לדיאטנית ושהביאה לי תפריט המשלב פחמימות ולבונים לאורך כל היום ואת הבסיס להכל עם פירות,ירקות וקטניות דגנים מלאים והכל....מערכת העיכול שלי ממש טובה..השתפרה לי ממש כל המערכת העיכול מחדש ואני מאוד מרוצה וככה צריך להיות.ומאז אני אוכל מסודר כל יום בארוחות שלי לעליית מסת שריר.
    ואני שומר עלייה תקינה ובריאה.


    בכל מקרה שוב זה לא הייתה שאלה או משהו כזה אלא רק כמה דגשים ודברים שרציתי להגיד.

    בהזמדנות זאת אני רוצה לאחל לך שיהיה לך שנה טובה,שנת שגשוג והצלחה,שנה כיפית וחג ראש השנה שמח שיהיה לך.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליית מסת שריר והפחתת באחוזי שומן

    סיון דוד
    14/09/2017

    שלום שלומי
    נראה לי שעם כל הידע שצברת בפורום ופגישות עם הדיאטנית אתה יכול להיות רגוע, יש לך מודעות גדולה והרבה מאוד ידע בתזונה
    בהצלחה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליית מסת שריר-קבלת מחמאות ובקיאות בתזונה ובאבות המזון וחידוד משנה שעברה ליום הכיפורים.

    שלומי כהן
    24/09/2017

    ערב טוב ומבורך סיון דוד.

    ערב טוב ומבורך לך......מה שלומך??????רק רציתי להגיד קודם כל שאני מאוד מודה לך על מה שכתבת לי...
    שנים שאת האמת נראה לי שקצת "חיכיתי" לזה..לרגע הזה..שאני כבר מספיק בקיא וכן כבר קיבלתי את כל המידע והכל בתזונה ובאבות המזון...
    וזה נורא נורא ריגש אותי מה שכתבת לי.....אז המון המון תודה רבה....
    אני כבר לא צריך שום תפריט או פגישות מחודשות עם הדיאטנית לגבי אבות המזון...אני כבר מספיק בקיא ושולט בזה לבד בעצמי.
    (אגב גם שמתי לב שבכדי לרדת באחוז השומן בגוף בתפריט היומי אז אפשר לאכול ביום רק 25% שומנים לא חייבים את כל ה-35 אחוז שומנים והרבה פעמים עשיתי את זה....כי אחוז השומנים בתפריט בכל יום צריך להיות בין 25%-35% אחוז....ואני כבר יודע בעצמי מזה 25% אז לא חייבים את כל ה35..סתם לידע כללי)
    בכל מקרה רציתי רק לשאול ולחדד לגבי יום שישי-בצום יום הכיפורים...

    זה המטרה שרציתי לשאול....אז לאכול ברור וכמובן באותו יום מס' ארוחות קטנות וברור וכמובן שבארוחה המספקת את כל אבות המזון..ולהגביר את שתיית המים/נוזלים באותו יום נכון??


    מחכה לתשובה והמשך ערב טוב ונעים..

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו