תוספת פחמימתית(קבוצת הדגנים-פיתה) בארוחה וכללי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספת פחמימתית(קבוצת הדגנים-פיתה) בארוחה וכללי
    שלומי כהן
    05/11/2017

    ערב טוב ומבורך סיון דוד.

    ערב טוב,ערב נעים..הי היי סיון.מה שלומך????????מה נשמע?????

    אני בסדר גמור....ומלא זמן לא דיברנו....

    חח התגעגעתי קצת....בכל מקרה רציתי לשאול האם אפשר פשוט בא לי קצת לגוון...ואני שואל האם אפשר בצהריים במקום לאכול תוספת פחמימתית מבושלת,כלומר ארוחה עם פחמימה מורכבת וחלבון וקצת שומן...
    אני רק מזכיר(על העיקרון אורז/פסטה,עוף /דג חומוס,טחינה וירקות)..
    אז האם אפשר במקום תופסת פחמימתית מבושלת אורז/פסטה/תירס/פתיתים/פירה ששיכים לקבוצת הדגנים אפשר לאכול פיתה עם חזה עוף???
    אני בכל מקרה אוכל אורז/פסטה/פתיתים ופירה עם חזה עוף..אז אפשר להחליף את זה בפיתה נכון???זה גם בסדר????

    אגב התחלתי להסביר לאנשים קודם כל על תזונה נכונה,תזונה בריאה שמכילה את כל אבות המזון באמת..אני כבר מסביר להם בעצמי על התזונה.....וגם הסברתי להם שחלבונים במזון שלנו ניתן לקבל לא רק מעופות/דגים ובשרים אחרים כמו חזה עוף......ארוחה עם פחמימה מורכבת חלבון ושומן אני יכול לקבל ממוצרי חלב בצהריים שעשירים בחלבונים......גם מוצרי חלב עשירים חלבונים גבינה ויוגורט שעשירים בחלבונים....כמו כן שמתי לב בתפריט של עליית מסת שריר אפשר להחליף בין הארוחות,אפשר לאכול ארוחה בצהריים שעשירה בחלבונים ממוצרי חלב ואת הבשרי בערב ואפשר גם קודם ארוחה עיקרית ואז ארוחת ביניים פרי,אגוזים,שקדים.(אפשר לאכול לפי הסדר בתפריט ואפשר גם להחליף בין הארוחות).

    בכל מקרה אז לגבי השאלה אז ברור שאפשר נכון לאכול במקום תופסת פחמימתית מבושלת בארוחה..שהרי אני כבר אוכל אורז/פסטה(תוספת פחמיתית ששייכת לקבוצת הדגנים) עם חזה עוף שמכיל בעיקר חלבון אז אני יכול לאכול את זה בפיתה נכון וכמובן ירקות להוסיף לתוך הפיתה..

    גם פיתה שייכת לקבוצת הדגנים נכון???


    מחכה לתשובה וערב טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצת הדגנים

    סיון דוד
    27/11/2017

    פיתה ומוצרי מאפה שייכים לקבוצת הדגנים אך מכיוון שמכילה קמח לבן פחות מומלצת.
    מומלץ יותר לצרוך פיתה מקמח מלא.

    בברכה
    סיון דוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצת הדגנים פיתה ומוצרי מאפה

    שלומי כהן
    27/11/2017

    היי סיון אחה" טובים..

    היי היי סיון..מה שלומך?????????אני בסדר גמור.......

    קודם כל תודה שהחזרת לי תשובה למרות שזה אחרי חודשים.....שההודעה שכתבתי על הפיתה והחזרת תשובה אחרי הרבה מאוד זמן אבל גם בסדר...

    בכל מקרה רציתי להגיד לך שאת יודעת בשנה האחרונה נורא התחברתי לתזונה הזאת,אני נורא מחובר ואוהב את התזונה הזאת (כ60% פחמימות) והתחלתי להסביר לאנשים על התזונה ועל מוצרי חלב שעשירים בחלבונים(נגיד גבינה ויוגורט) אבל לא רק...אני התחלתי להיות "דיאטן" סוג של בעצמי ולהסביר לאנשים על התזונה,רק חבל שאני לא עובד בזה....

    בכל מקרה אני אישית נורא אוהב אותה.....

    תודה על התשובה אחרי מאוד מאוד מאוד זמן...


    שיהיה לך המשך יום טוב

    ושמחתי לשמוע ממך...


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו