בדיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקה
    YAER
    30/04/2012

    שלום
    עשיתי בדיקת קומבו לפני 9 חודשים התשובה היתה שלילית ANTI HIV : 0.22 הזמן של הבדיקה היה שעה, יש לציין שאת הבדיקה עשיתי אחרי 72 יום מהמגע החשוד .
    השאלה שלי האם יש מצב שקיבלתי תשובה שלילית מוטעת.
    * יש לציין שאני מרגיש שכול הסובבים אותי ונמצאים אתי במגע יומי עברו את אותם סימנים של מחלה שעברתי " יש לציין שאני לא עשיתי יחסי מין מאז "
    * או יש מצב שיש לי מחלה אחרת שמדבקת שיש לה אותם סימנים של HIV
    * יש לציין שיש לי כאב גרון ושיעול וצריבה באיבר המין עם פצעים בפה שחוזרים בתדירות גבוה .
    אני נמצא במצוקה נא לעזור לי .

    * האם יש יותר מסוג אחד של קומבו ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    01/05/2012

    התשובה שקבלת מהימנה בהחלט וניתן לקבוע שאינך נושא את נגיף האיידס!!
    באשר לסימני ה"מחלה" שאתה מתאר-בראש וראשונה כדאי שרופא פנימי טוב יבדוק אותך ויקבע אם אכן יש לך או אין לך מחלה כךשהי. יש סיכו מאוד גדול שכל הסימנים שאתה מתאר הם פרי חרדה בלבד ואז אתה זקוק לטיפול נפשי שיעזור לך להתגבר על כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו