מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פטריהדנה07/07/2012
אני יודעת שפטריה בלשון לא שווה לאיידס אבל בכל זאת אשמח לקבל תשובות
בחודשים האחרונים יש לי על הלשון בפנים לכיוון הלוע מין חיספוס לבן ומציק שרופא המשפחה אמר שזאת פטריה ורופא השיניים אמר שלא. אתמול שוב זה יצא לי
כשאני מנסה לבדוק באנטרנט ממה זה נובע תמיד מקשרים את זה לאיידס וזה ממש מלחיץ אותי. רציתי לדעת מה הקשר בין זה לבין איידס,ובאיזה שלב פטריה בלשון מופיע אצל חולים\נשאים? היא עוברת מעצמה אצל חולים?היא חמורה יותר?
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012מה שאת מתארת קרוב לודאי שלא מדובר בפטריה. על מנת לקבוע שזאת פטריה יש לבצע בדירקות מתאימות לכך- מה שלא קרה בינתיים אצלך?! על כל פנים משייכים זאת לאיידס- כאשר יש סימנים ברורים לכשל חיסוני. מן התאור שלך אין מקום לדאגה שכן אינך מגלה סימנים של פגיעה אחרת במערכת החיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
דנה08/07/2012הרופא משפחה לקח בדיקה כדי לבדוק אם אכן מדובר בפיטריה,לפי מה שהרופא טען מדובר בפטריה. השאלה שלי היא לגביי איידס ספציפית,קנדידה בלשון מופיע אצל חולים או אצל נשאים,היא מופיע כאשר מערכת החיסון חלשה-אם לפני שלושה חודשים עשיתי בדיקה שיצאה שלילית וחס ושלום נדבקתי באידס יש מצב שכבר אחרי כמה חודשים מערכת החיסון נחלשת ויכולה להיות קנדידה?????
אני באמת רוצה שתענה לי ספציפית על השאלה שלי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012את למעשה שואלת כמה שאלות במקביל:
1) לא ברור כלל שיש לך פטריה על הלשון. גם אם תשוב תשובה שנמצאה פטריה זה עדיין לא בטוח שמה שיש לך זה אכן זהום משמעותי בפטריה.
2) אכן פטרת בלשון ובלוע מופיעה אצל חולים נשאי נגיף האיידס כשמערכת החיסון נפגעת באופן משמעותי.
3) לפי דבריך נבדקת ולא נמצא נגיף אצלך לפני שלושה חודשים, דבר זה שולל בודאות כמעט מוחלטת פטרת על הלשון כביטוי לאיידס או לנגיף האיידס.
4) יש מצבים אחרים שבהם יכולה להיות פטרת והם ביטוי לפגמים חיסוניים לאו דוקא קיצוניים כמו איידס- פגמים תורשתיים משפחתיים במערכת החיסון.
קיצורו של דבר אני משוכנע שאין לך איידס ושאינך נושאת את הנגיף ושמה שאת חווה אינו מהווה בעייה רצינית שכן הרבה אנשים חווים דברים דומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
