פטריה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטריה
    דנה
    07/07/2012

    אני יודעת שפטריה בלשון לא שווה לאיידס אבל בכל זאת אשמח לקבל תשובות

    בחודשים האחרונים יש לי על הלשון בפנים לכיוון הלוע מין חיספוס לבן ומציק שרופא המשפחה אמר שזאת פטריה ורופא השיניים אמר שלא. אתמול שוב זה יצא לי
    כשאני מנסה לבדוק באנטרנט ממה זה נובע תמיד מקשרים את זה לאיידס וזה ממש מלחיץ אותי. רציתי לדעת מה הקשר בין זה לבין איידס,ובאיזה שלב פטריה בלשון מופיע אצל חולים\נשאים? היא עוברת מעצמה אצל חולים?היא חמורה יותר?

    אשמח לקבל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    08/07/2012

    מה שאת מתארת קרוב לודאי שלא מדובר בפטריה. על מנת לקבוע שזאת פטריה יש לבצע בדירקות מתאימות לכך- מה שלא קרה בינתיים אצלך?! על כל פנים משייכים זאת לאיידס- כאשר יש סימנים ברורים לכשל חיסוני. מן התאור שלך אין מקום לדאגה שכן אינך מגלה סימנים של פגיעה אחרת במערכת החיסון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    דנה
    08/07/2012

    הרופא משפחה לקח בדיקה כדי לבדוק אם אכן מדובר בפיטריה,לפי מה שהרופא טען מדובר בפטריה. השאלה שלי היא לגביי איידס ספציפית,קנדידה בלשון מופיע אצל חולים או אצל נשאים,היא מופיע כאשר מערכת החיסון חלשה-אם לפני שלושה חודשים עשיתי בדיקה שיצאה שלילית וחס ושלום נדבקתי באידס יש מצב שכבר אחרי כמה חודשים מערכת החיסון נחלשת ויכולה להיות קנדידה?????
    אני באמת רוצה שתענה לי ספציפית על השאלה שלי

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    08/07/2012

    את למעשה שואלת כמה שאלות במקביל:
    1) לא ברור כלל שיש לך פטריה על הלשון. גם אם תשוב תשובה שנמצאה פטריה זה עדיין לא בטוח שמה שיש לך זה אכן זהום משמעותי בפטריה.
    2) אכן פטרת בלשון ובלוע מופיעה אצל חולים נשאי נגיף האיידס כשמערכת החיסון נפגעת באופן משמעותי.
    3) לפי דבריך נבדקת ולא נמצא נגיף אצלך לפני שלושה חודשים, דבר זה שולל בודאות כמעט מוחלטת פטרת על הלשון כביטוי לאיידס או לנגיף האיידס.
    4) יש מצבים אחרים שבהם יכולה להיות פטרת והם ביטוי לפגמים חיסוניים לאו דוקא קיצוניים כמו איידס- פגמים תורשתיים משפחתיים במערכת החיסון.
    קיצורו של דבר אני משוכנע שאין לך איידס ושאינך נושאת את הנגיף ושמה שאת חווה אינו מהווה בעייה רצינית שכן הרבה אנשים חווים דברים דומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו