מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מפחדת להיבדקעדי19/08/2012
לפני כשנתיים קיימתי יחסי מין לא מוגנים עם גבר לא מוכר. מאז אני חשה חרדה מתמדת ללכת להיבדק למרות שלא ידוע לי אם הגבר בכלל נשא. אני מנהלת כרגע מערכת יחסים של שנה וחצי ואנחנו מקיימים יחסים לא מוגנים, שיתפתי את בן זוגי בחששות שלי והוא הלך להיבדק והתשובה הייתה שלילית. מה הסיכוי שלמרות שאנחנו מקיימים יחסי מין תקופה ארוכה והוא קיבל תוצאה שלילית אני נשאית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפחדת להיבדק - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר20/08/2012אל תסמכי על התשובה השלילית של בן זוגך - זה לא אומר כלום לגבייך
גשי להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי,
לבנה20/08/2012אני נמצאת במצב ממש דומה לשלך..
לפני 3 וחצי שנים קיימתי יחסי מין עם גבר לא מוכר, מאז היו לי 2 בני זוג,אחד מהם עשה בדיקה לאחר שנפרדנו ויצא שלילי והשני חבר שלי כבר שנתיים וחצי ולא נשא גם כן..
גם אני ממש חרדה לגשת לבדיקה... זה מפחיד!!! למרות שכנראה שאין לי כלום, ומה אם כן???
נמנעתי גם מתרומת דם רק לפני 3 חודשים תרמתי מאז! ולא חזרו אלי או משהו..
בקיצור אני ממש מבינה אותך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסה לעזור
חסוי20/08/2012אני סובל מחרדה ממושכת ומהובחן סובל מ ocd גם אני הייתי חרד מלבמע את הבדיקה והלכתי לעשות בדיקה מהירה אין לך מה להפסיד במידע ותעשי לא תיהיה בלחץ יותר וגם בויא לדוגמא אדם נשא לא מרגיש כלום עד שזה לא מיתפרץ אז עם כבר יש משהו מה עדיף לחיות 10 שנים או 40 ?? עם מגלים את זה אפשר לטפל בזהה. אז קחו חוט למחשבה יש בדיקה מהירה תוך 20 דקות עם תשובות של 99.8 אחוז בעלות של 300 שקל או בדיקה רגילה עם תוצאות אחרי שבועיים
שיהיה בהצלחה לשתיכן ושמרו על עצמכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
