פרופסור יקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרופסור יקר
    כרמית
    27/08/2012

    אני פשוט משתגעת ולא ישנה בלילה עד שאעשה בעזרת השם את הבדיקה...הבעיה שאני רוצה את הבדיקה המהירה שיש תשובה תוך חצי שעה וצריך לחכות שלושה חודשים מהמקרה.
    אני חייבת להבין משהו בקשר למקרה שתיארתי לך עם החשש לדקירה מכוונת במועדון באמצעות מזרק ב26/7. אני חייבת להבין משהו אם באמת אותו אחד דקר אותי ובזמן הזה שהוא היה צמוד אלי דקה שתיים האם בזמן הזה במידה והוא החדיר את הדם הנגוע שלו לגוף שלי, אז החשש עולה? כתבת לי שבדקירה מהירה הסיכוי נמוך...אך העניין הוא שהוא היה צמוד אלי דקה שתיים ואולי בזמן הזה הוא דקר והחדיר את הדם לגוף שלי...
    אני חייבת להבין נניח ולא דמיינתי ובאמת זה היה במידה ומוחדר דם נגוע למחזור הדם שלי האם תיתכן הדבקה ודאית או שייתכן ולא תהיה הדבקה?
    מה הסיכוי באחוזים במקרה שכן יש דקירה מכוונת עם החדרת דם נגוע?
    ייתכן שזו אגדה אורבנית או חרדה, אך מה אם זה באמת קרה?
    קראתי באחד הפורמים על חייל שטוען שדקרו אותו במועדון עם מזרק והוא הלך לקבל טיפול מונע...
    אתה יודע דוקטור יקר מה מלחיץ אותי יותר ששלושה שבועות אחרי יש לי עייפות מטורפת, מין כתמים אדומים בצוואר, כאבי אוזניים, כאבי שרירים, ונפיחות מאחורי האוזן, איזו הלסת, הגרון ואני כבר לא יודעת אם זה קשור או לא...אולי זה מהמזגן, התקררות וכיו"ב, או אולי לא...
    מה הם הסימפטומים השכיחים להדבקה? מה משך הזמן שהם יכולים להופיע? האם הם מופיעים כולם בבת אחת?
    אנא ממך תענה לי תשובות ברורות לגבי השאלות ששאלתי על מנת שאוכל לישון בשקט.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרופסור יקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופסור יקר - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    27/08/2012

    כל התאורים שלך ומה שאת סובלת זאת חרדה ובשום אופן לא קשור בהדבקה!!!
    לגופו של עניין התאור עצמו מאוד לא משכנע שהיה כאן נסיון הדבקה. על מנת שתהיה הדבקה היית צריכה להרגיש ממש זריקה ולא סתם דקירה שלא השאירה שום סימן אחריה. אין כל יכולת לקבוע מהו הסיכוי שכן אין בעצם כל נסיון מוכח בדברים כאלה. בצוות רפואי שממש נחשף לזריקות או ערויים שקבלו נשאים מוכחים, שם הסיכוי להדבק נמצא יחסית נמוך-0.3% זאת אומרת 3 ל1000 אז גם בנסיבות הללו זה מאוד נמוך על אחת כמה וכמה בסיפור שלך שלאמיתו של דבר נשמע ונראה לי ממש הזוי.
    לסיכום:1) אני מאוד ממליץ על טיפול פסיכולוגי -כמה שיחות לשחרר אותך מן המצוקה.
    2) מאחר שעברו שלושה שבועות -בצעי את בדיקת הקומבו שתשובה שלילית ממנה בשלב זה לפחות תרגיע אותך קצת.
    3) עשי בדיקת קומבו נוספת כעבור שבעה שבועות מן החשיפה כדי להיות בטוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופסור יקר.

    כרמית
    27/08/2012

    מה כוונתך להרגיש זריקה ממש? הרגשתי דקירה חזקה זה לא מספיק?
    דבר נוסף, בהתחלה לא התייחסתי ולא הסתכלתי ובאתי הביתה והתקלחתי ואחכ פתאום נכנסתי ללחץ והתחלתי לבדוק מאחור וראיתי נקודה אדומה שלא הייתה שם לפני בוודאות.
    אז לדמיין אני ממש לא מדמיינת.
    הלוואי ואתבדה ובאמת לא קרה כלום, אני מתפללת כל יום.
    לגבי תשובתך, כתבת שהצוות הרפואי בחשיפה של ממש שנדקר מזריקה של נשא וכו הסיכוי 0.3% סיכוי נמוך..שזה אומר מה שהם נדקרו דקירה קטנה רק מהמחט והדם הנגוע לא הוזרק להם לגוף.
    אני שואלת אם דם של נשא מוחדר ישירות לדם בריא, אם במקרה וזה כן היה וזו הדבקה מכוונת...האם במקרה זה הסיכויי להדבקה הוא גם כל כך נמוך 0.3%? על זה לא ענית לי...אנא בבקשה ענה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו