שלום לדוקטור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לדוקטור
    חסוי
    30/08/2012

    שלום אני סובל מ osd הבעיה שלי שממש יש לי לחץ מאיידס עד לזה שזה מטבטע שאני חושב שכל מקום יש מחט ושאני יושב באוטובוס אני תמיד מרגיש דקירות כאלה קטנות ומעצבנות ולא רואה כלום תמיד אני חושב כל זה בודק לפני שאני יושב והיום לא בדקתי ולקראת סוף הנסייע הרגשתי דקירה יסתכלתי ולא ראיתי כלום כי גם מישהו ישב ליידי ראיתי חלקית כזה לא היה כלום יש לי פחד מטורף עם מישהו נוגע בי אני שותף את אותו אזור במים עם למישהו יורד טיפה של דם אני לא מתקרב לאזור שלו אפילו עם זה פצע פתוח ואין דם טני כל כך מפחד שמישהו נוגע בי ואפילו סתם בא נוגע בי בראש ובעורף כילו כאפות וזה אני תמיד יחשוב שלמישהו מהם יורד דם ביד ותמיד יחשוב שעם הרגשתי דקירה קטנה בגוף אז בטוח זה מחט
    ורציתי לדעת חפרתי ביד כדי להוציא קוץ עם סיכת ביטחון עם יש סיכוי כזה ליידבק באיידס עם למישהו ירד דם ונגע בזה לפני ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לדוקטור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לדוקטור - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    03/09/2012

    קודם כל אין כל סיכוי להדבק בנסיבות שאתה מתאר. אבל יותר מן הכל חשוב שתלך לטיפול נפשי שכן הסבל שלך הוא כולו מחרדה ואת זה לא תוכל לרפא בעצמך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו