ציינת שאני זקוק לבעל מקצוע נוסף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציינת שאני זקוק לבעל מקצוע נוסף
    חסוי
    04/09/2012

    הכוונה לפסיכולוג ?
    עם כן הסביר ..
    הרופא בצה"ל יבחן אותי כסובל מ osd
    והחיים שלי כל הזמן בלחץ שאולי אני ישב על מזרק באוטובוס או אולי למישהו חורד טיפ
    דם עם אני נוגע בפלא אז אני לא נוגע בפנים אני משתמש במבת בבית כל הזמן חדשה כי אולי מישהו ניגב דם או זרע אין לי חופש מעצמי כל כיסא שאני יושב כליו עובר בדיקה שאין עליו או מתחת מחט עם מזרק אני הולך ברחוב אני מרגיש כאבים ברגל קיבלתי מכה אולי נידקרתי ממזרק אני לא נוגי נים בכלל גם עם מגרד לי עם מישנו מוגע בי בעורף או לא משנה איפה אני אומר אולי יש פצע פתוח וירד לו דם אלוהחם זה מתבטע בהמון דברים בשגרת יום שלי
    ביקשתי טיפול מקאבן ביחידה החדשה שלי
    אני חושב שכל מה שציינתי פה לא יכול להעביר את הנגייף בשום דרך ואני סתם חושש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציינת שאני זקוק לבעל מקצוע נוסף - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    06/09/2012

    כל התאורים שלך אכן מעידים על חרדה קשה ובלתי מוצדקת מבחינת הסיכוי להדבק באיידס. אתה זקוק לטיפול עי קבן ואחר כך הפנייה לפסיכיאטר אם לא יחול שיפור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו