שלום ד"ר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ד"ר
    כרמית
    04/09/2012

    ברצוני לשאול אותך משהו:
    הבן של שכנים שלנו בן שנתיים נפל ופתח את השפה והיא לא הפסיקה לדמם..ההורים שלי בגלל שהם אנשים טובים ניסו לעצור לו את הדם עם נייר. הבעיה שהידיים שלהם התמלאו דם עם רוק מהדם של אותו ילד..ויש לציין שהשפה לא הפסיקה לדמם. ואימא שלי ואבא שלי שניהם ישר אכלו בייגלה שהידיים שלהם מלאות בדם עם רוק מאותו ילד...הם לא שטפו ידיים. הם אמרו שהם לא נגעלים ממנו כי בטח אין לו שום דבר. אבל מאיפה אני יודעת מה יש לו ואם לא נשא וכאלה בגלל הוריו. האם במידה והיה להם דם על היידים עם רוק והדם לא התייבש והם אכלו באותה שנייה, האם יש חשש להדבקה? אני רוצה להיות רגועה, כי אלה הוריי ואני מאוד פוחדת במה שקשור אליהם, אני אוהבת אותם מאוד ודואגת להם.
    הילד בכה ואימא שלי חיבקה אותו והרגיעה אותו והוא הכניס ידיים לפה וכל הידיים שלו היו מלאות דם והוא הכניס לאימא שלי ידיים לפה עם הדם...השפה שלו ממש דיממה מהמכה, האם יש חשש להדבקה? הרי זה בליעת דם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ד"ר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    06/09/2012

    אין כל חשש להדבקה בנסיבות שתארת!!!
    מעבר לסיכוי הזניח שהילד נשא, דימום מן הפה ובתוך הפה ורוק אינם מדביקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו