מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה רופאים נכבדים תענו לירק שאלה16/09/2012
שלום
לא מזמן חזרתי מבילוי ,אני דו מיני והייתי במסיבה של הומואים
כמה חברה הלכו מכות ואני מרצון טוב הפרדתי בניהם ללא הצלחה (עד שהמשטרה באה)
פתאום אני מבחין שביד שמאל שלי (גביים עליונות אם אני מציין נכון) יש דם
אותו בחור נפצע והדם שלו נגע בי ..יש לציין שלא היה לי שום חתך ,זה פשוט דם על העור ביד שמאל ..עכשיו קצת למעלה מהדם ראיתי פצע קטן יכול להיות שזה פצעון שלפעמים יש לכל אחד (מאוד קטן ) ..האם אני אמור לדאוג ? או שאני יכול להיות רגוע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון -קורה
רק שאלה16/09/2012גפיים *
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשאלתך
חסוי16/09/2012איידס לא עובר בקלות לכן צריך מאמץ כדי שהנגיף יחדור לתוך זרימת הדם וישתלט עליה כך שעם היה לך פצעון קטן זה בהחלט לא מספיק צריך שתי פצעיים שותתי דם בחיקוך של כמה שניות ושאחד הצדדים יהיה נשא או חולה בנגייף
מקווה שעזרתי עם לא תמתין ותקווה שהדוקטור יענה לך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה רופאים נכבדים תענו לי - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר19/09/2012הסיכון להדבקה מדם שנגע בעור אפסי
אם אתה דו מיני , האם בדקת את עצמך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר תודה אבל רוצה להבין משהו
רק שאלה20/09/2012כן לפני חודשיים בדקתי את עצמי ויצאתי שלילי כי אני שומר על עצמי
אני עושה רק סקס בטוח
את כותבת שהסיכון להדבקות במקרה שלי (שהפרדתי בין חברה שהלכו מכות ואחד נפצע ופתאום אני מבחין ביד שמאל שיש לי דם על הגפיים )
השאלה אם אפסי ואני צריך להיבדק אחרי המקרה או שאני יכול להיות רגוע ואין דרך לה דבקות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר תודה אבל רוצה להבין משהו - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר21/09/2012אם היה רק מגע בעור ללא פציעה - אין סכנה
אם היתה פציעה - יש סכנת הדבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
