חוששת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוששת
    מרלין
    17/10/2012

    שלום!!!
    היום הרופא של הורידים הזריק לי זריקות לורידים,ואת החומר שהוזרק לורידים לפני 3 שבועות גם הוציא ע"י מזרק וכמובן שירד קצת דם גם הבזרקה וגם בהוצאה, הוא השתמש בכפפות אבל אחרי זמן מה הוריד את הכפפות והוא נדקר!!! כנראה מהבהלה שלו באותו רגע זרק את המזרק שאלתי אם הוא בסדר הוא אמר שכן,לא ראיתי ששטף את היד שלו אולי כן כשיצא מהחדר
    לא זוכרת מה היה לאחר שנידקר,האם יתכן שהזריק אחרי שנדקר באותו מחט אני פשוט לא זוכרת!!!האם יש מצב של הדבקות במידה ויש לו אידס?אני אשה נשואה עם ילדים מתכננת להכנס להריון וכרגע מפחדת בגלל מה שקרה היום,מה עלי לעשות?מה הסיכוי שנדבקתי?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוששת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת - תגובה

    ד``ר מרגלית לורבר
    18/10/2012

    לא יתכן כי הרופא הזריק עם מחט ממנה נדקר
    אם צריך היה להזריק סביר להניח שהחליף מחט
    זוהי השגרה שכל רופא עובד לפיה
    לפיכך אין לך סיבה לחשוש מכל הדבקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו