שאלה מבחורה לחוצה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה מבחורה לחוצה!
    אני
    29/10/2012

    שלום רב, לפני מס' חודשים קיימתי יחסי מין לראשונה (בתולה עד אז). הבחור היה עם קונדום תחילה וניסה לחדור אליי במשך זמן רב.. בשלב מסוים כשהחלפנו תנוחה שמנו לב שהקונדום "הופשל" מאיבר מינו - והיה מלא בזרע (איני יודעת באיזה שלב זה קרה, אני חושבת שזה טרם שהצליח לחדור לגמרי). לאחר מכן המשכנו עם קונדום חדש.

    זו הייתה הפעם היחידה בה קיימתי יחסי מין. לאחרונה נחשפתי לאינפורמציה על איידס (ובשילוב העובדה שכשלושה שבועות לאחר מכן הייתי חולה ומצוננת עם חום קל), התעורר בי פחד מבעית מהסיטואציה. אציין שאיני בקשר עם אותו בחור.

    האם קיימת סכנת הדבקה?? מודה על תשובתך מקרב לב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מבחורה לחוצה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מבחורה לחוצה! - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    05/11/2012

    לדאבוני אין לי יכולת לשלול במקרה שתארת אפשרות של הדבקה למרות שכמעט ודאי שלא קרה דבר כזה בגלל שהיה קונדום. חשוב לדעת האם בסופו של דבר הצליח לחדור וקרע את הקרום של הבתולים?? אם קרה כדבר הזה אני בכל זאת מציע להבדק -ומאחר שהמקרה קרה לפני מספר חודשים התשובה השלילית בטוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו