שלום!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום!
    קרינה
    01/11/2012

    הייתי היום בחנות ירקות ופירות וקניתי ושמתי בשקיות..באתי לקופאית לשלם והיא הכניסה לי הכל לתוך שקית אחת גדולה והיא סידרה לי את הירקות והפירות...כאשר הגעתי הביתה הבחנתי בכך שעל הידיים שלי יש כתמים אדומים ןגם על השקית..ואז הבנתי שהיא כנראה הייתה פצועה ועל הידיים שלי היה מרוח דם...השאלה היא כזו, האם אני בסכנת הדבקה? אין לי פצע עמוק ומדמם בידיים אבל יש לי חתכים כאלה בעור ועוד פצע שהוא פתוח אך לא מדמם... מה הסכנה להידבק כך אני ממש פוחדת..
    שאלה נוספת בתור מאחורי עמד איזה סוטה שכל הזמן נצמד אלי ואני זזתי לאחר שהסתובבתי ראיתי שהוא נוגע למטה במכנס, באיבר מינו...עכשיו החולצה הסתירה אז לא ראיתי אם האיבר חשוף או לא...עכשיו הוא היה ממש קרוב אלי ושהתסובבתי הרגשתי כמעין משהו רטוב על הפנים, אני יודעת שזה נשמע מוזר אך זו האמת..הפחד שלי שאולי הוא עשה ביד וזה השפריץ לאיזור העיניים שלי והפה..במידה וכן האם כך אני בסכנת הדבקה? דבר נוסף, הייתי עם שמלה קצרה אם באמת הוא עשה, אם זה היה על השמלה שלי מאחורה וזה חדר לתחתון כי הייתי עם תחתון דק כזה..האם זה מסוכן ויכול לעבור וכך לסכן אותי בסכנת הדבקה?
    אנא ענה לי לגבי שני המקרים..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום! - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    05/11/2012

    לגבי שני המקרים שתארת אין כל אפשרות להדבק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו