פולס פוזטיב--- מקווה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פולס פוזטיב--- מקווה
    אחד
    03/01/2013

    שלום לרופאים!
    אחרי מן אראלי לא עשיתי בדיקת איידס בוועד (כמעט 3.5 חודשיים /115 יום ...)
    בדיקה מהירה שלילית
    קומבו חיובי (נאמר גבולי) kit 1
    (vidas ( kit 2 -שלילי
    התבקשתי עבור בדיקה נוספת לאחר שבועיים:
    בדיקה מהירה שלילית
    קומבו חיובי ( גבולי) kit 1
    (vidas ( kit 2 -שלילי.
    לאחר הבדיקה השניה נאמר לי שאין צורך לעשות בדיקת אימות wb... ושאני שלילי (לאור הממצאים הנ"ל)
    לאחר עייון "בהנחיות לניטור איידס לשנת 2012" התברר לי שאם נבדק נמצא שלילי ל kit 2 vidas לאחר שבועיים מהבדיקה החיובית בקומבו (kit 1) "הנבדק שלילי"
    אם ידוע לכם על הדבר אבקש התייחסות.
    מתוך "בהנחיות לניטור איידס לשנת 2012":
    vidas- אלגוריתם חדש שנועד על מנת לצמצם "תוצאות חיוביות כוזבות" שנובאות מרגישות יתר של הבדיקה מהדור הרביעי
    * חיסכון למערכת הבריאות בשל עלויות יקרות של בדיקת ה wb.
    * להוריד את הלחץ מהנבדק במצב של תשובה שאינה שלילית
    בנתיים אני עושה עוד בדיקה במקום אחר
    אודה על התייחסות מקצועית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פולס פוזטיב--- מקווה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פולס פוזטיב--- מקווה - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    06/01/2013

    מה שענו לך אכן נכון ואתה אכן שלילןי ואין צורך בבדיקת אימות נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו