מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמינות בדיקהבלי שם18/03/2013
שלום עשיתי בדיקת pcr+בדיקת קומבו משולב נוגדנים 3 חודשים לאחר המגע החשוד מאוד במהלך הזמן הזה חוויתי תסמינים רבים יש לי אלופציה אראטה שנוצרה לאחר המגע לא מייד אבל כעבור חודש וחצי חודשיים והיא רק הולכת ומחמירה קראתי שיש לזה קשר לכשל של מערכת החיסון כלומר לא מתפקדת כראוי
בנוסף נאמר לי שבבדיקת pcr הכול תקין והיא ציינה עוד משהו (היא אמרה משהו נמוך מ 20 אז זה שלילי ) הייתי רוצה לדעת ברשותך למה היא התכוונה מה זה הדבר הזה נמוך מ 20
זה לא עוזב אותי אני לא מצליח להרפות מזה ולחזור לחיי השיגרה שלי מה עלי לעשות אני יכול להיות שקט? באמת אני כבר לא יודע.
האם ה pcr אחרי 3 חודשים הוא 100% קראתי מאמרים ובהם נאמר שאחרי כמה שבועות מהחשיפה יש ירידה דרסטית של הנגיף כי המערכת החיסונים מתחילה לפעול יכול להיות שהבדיקה לא זיהתה לאור האמור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה תודה
בלי שם21/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור יש לי שאלה לגבי הרצאה שלך
בלי שם28/03/2013פרופסור שלום לך קראתי הרצאה שלך ברשת ובה היה כתוב שאם חלילה מישהו נדבק הנגיף נמצא ברמה גבוה ואז מתחילה המערכת החיסונית לפעול והוא יורד בצורה משמעותית.
עכשיו רציתי לדעת כמו שנאמר עשיתי בדיקת pcr אחרי 3 חודשים מהמגע החשוד האם קיים מצב שבו הבדיקה לא זיהתה הדבקה משום שהמערכת החיסונים החלה להלחם וכמות הנגיף ירדה ל פחות מ 20 חלקקים מכוון שכמו שקראתי בהרצאה הנגיף יורד בצורה דרסטית האם קיים מצב שברגע שהמערכת החיסונית נלחמת הנגיף יורד ל פחות מ 20 חלקיקים?
שאלה נוספת חשובה ברשותך האם השיכלול של אמינות הבדיקה כוללת את זה שאין הרבה נשאים והסיכוי לקיים יחסים אם אדם נשא לא גדול ?
תודה רבה על זמנך היקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמינות בדיקה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`23/03/2013כל הבדיקות שעזית בזמנים שתארת אינם מותירים ספק שאתה אינך נושא את הנגיפ ושלא נדבקת!!
בדיקת ה PCR אינה מזהה כמות נגיף שהיא פחותה מ20 חלקיקים לסמ"ק. אבל זה אינו שולל את כל מה שכתבתי לעיל דהיינו שאתה אינך נשא .
הסימנים שאתה מתאר הם כולם ביטוי לחרדה ואתה זקוק לטיפול נפשי שיעזור לך להפטר מן החרדה הזאת אבל לא מיד אלא לאחר כמה פגישות ואולי גם מעט תרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
