מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רוצה להירגעמבולבלי29/08/2013
בתאריך 13.8.13 הלכתי להיבדק בבית החולים רמב"ם בדיקת HIV
יצאתי שלילי .
כשקבלתי את הדף שמציין שהתוצאה היא שלילית היה כתוב שמי המלא ותעודת זהות מספר דגימה והכל תקין עד כאן .
כמו שכבר הזכרתי נלקח ממני הדם (הדגימה) בתאריך ה13.8.13 בדף היה רשום תאריך דגימה 14.8.13 .
מדוע היה רשום ה14.8.13 ולא 13.8.13 ? אני קבלתי את התוצאה יומיים אחרי שנלקח ממני הדם ב15.8.13 ובדף היה רשום שעת תוצאה ותאריך בדיקה שהוא ה14.8.13 שזה נשמע הגיוני שיום למחרת בדקו את הדם שלי.. אבל מדוע לא צוין שנלקח ממני בתאריך שנלקח ושוב ב13.8.13 .. אני חושב שפשוט כנראה הדם שלי הגיע למעבדה והם בדקו את הדם שלי בתאריך 14.8.13 כמו שמצוין בדף ואפילו מציינים שעת ביצוע ואני אמרתי לעצמי שכנראה מי שבדק עשה את הכל על אותו תאריך שהוא ה14.8.13 . האם יש לי ממה להילחץ ? רופאים נכבדים בבקשה תענו לי בבקשה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיף משהו לשאלה
מבולבלי29/08/2013או שיכול להיות שתאריך דגימה זה בכלל לא מצין מתי לקחו ממני דם ?
כי לפני שנה נבדקתי בבית חולים בילינסון ושם היה כתוב בדף תאריך לקיחה
אז כל בית חולים אני מתאר לעצמי שונה קצת כמו למשל התוצאה בבילינסון כתובה באנגלית שברמב"ם היא כתובה בעברית
תעשו לי סדר אני מבין שהרופאה הנכבדה מרמב"ם אז סביר שהיא מכירה את דף התוצאה . אם את יכולה ד"ר להרגיע אותי אני אשמח
אולי בכלל זה לא קשור למתי לקחו ממני את הדם, או אולי כן קשור וזה כמו שאני חושב שפשוט במעבדה עשו הכל על התאריך שבדקו את הדם שלי ה14.8.13
סדר בבקשה . תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להירגע - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר03/09/2013אין לך מה להילחץ
הדגימה מופיעה על שמך ועם תעודת זהות שלך - זה שלך !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
