רוצה להירגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה להירגע
    מבולבלי
    29/08/2013

    בתאריך 13.8.13 הלכתי להיבדק בבית החולים רמב"ם בדיקת HIV

    יצאתי שלילי .

    כשקבלתי את הדף שמציין שהתוצאה היא שלילית היה כתוב שמי המלא ותעודת זהות מספר דגימה והכל תקין עד כאן .

    כמו שכבר הזכרתי נלקח ממני הדם (הדגימה) בתאריך ה13.8.13 בדף היה רשום תאריך דגימה 14.8.13 .

    מדוע היה רשום ה14.8.13 ולא 13.8.13 ? אני קבלתי את התוצאה יומיים אחרי שנלקח ממני הדם ב15.8.13 ובדף היה רשום שעת תוצאה ותאריך בדיקה שהוא ה14.8.13 שזה נשמע הגיוני שיום למחרת בדקו את הדם שלי.. אבל מדוע לא צוין שנלקח ממני בתאריך שנלקח ושוב ב13.8.13 .. אני חושב שפשוט כנראה הדם שלי הגיע למעבדה והם בדקו את הדם שלי בתאריך 14.8.13 כמו שמצוין בדף ואפילו מציינים שעת ביצוע ואני אמרתי לעצמי שכנראה מי שבדק עשה את הכל על אותו תאריך שהוא ה14.8.13 . האם יש לי ממה להילחץ ? רופאים נכבדים בבקשה תענו לי בבקשה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה להירגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיף משהו לשאלה

    מבולבלי
    29/08/2013

    או שיכול להיות שתאריך דגימה זה בכלל לא מצין מתי לקחו ממני דם ?

    כי לפני שנה נבדקתי בבית חולים בילינסון ושם היה כתוב בדף תאריך לקיחה

    אז כל בית חולים אני מתאר לעצמי שונה קצת כמו למשל התוצאה בבילינסון כתובה באנגלית שברמב"ם היא כתובה בעברית

    תעשו לי סדר אני מבין שהרופאה הנכבדה מרמב"ם אז סביר שהיא מכירה את דף התוצאה . אם את יכולה ד"ר להרגיע אותי אני אשמח

    אולי בכלל זה לא קשור למתי לקחו ממני את הדם, או אולי כן קשור וזה כמו שאני חושב שפשוט במעבדה עשו הכל על התאריך שבדקו את הדם שלי ה14.8.13

    סדר בבקשה . תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להירגע - תגובה

    ד``ר מרגלית לורבר
    03/09/2013

    אין לך מה להילחץ
    הדגימה מופיעה על שמך ועם תעודת זהות שלך - זה שלך !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו