שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    משה
    18/08/2014

    לא ראיתי שענו אז אני שואל שוב. לפני כשבוע היה לי פצע מדמם בגוף (בא נניח שהוא מספיק פתוח ומדמם לשם הדבקה באיידס, כי אני לא זוכר כרגע בדיוק את היקפו. פשוט עשיתי ניתוח גניקומסטיה בחזה והיו לי נקזים מחוברים לחזה להוציא את הדם וההפרשות שאולי וישארו, ואחרי שהוצאו הנקזים החלפתי שוב תחבושות כי הם דממו, וזה התזמון של המקרה). נגע לי באזור הפצע אדם שלפי מיטב זכרוני לא היו לו כלל חתכים\פצעים וכדומה בידיים (כמובן שיש לפעמים פצעים קטנים ושריטות שאולי ולא שמתי לב אליהם, וגם עבר שבוע ולא זוכרים בדיוק, אך לפי מה שאני זוכר ידיו היו נקיות ובסדר גמור (בטח שלא חבושות או עם פלסטר, או נדמה שהיו צריכות חבישה כזאת, יותר מזה, הוא כתב ועשה פעולות והכל היה בסדר, פשוט אינני יכול לזכור לגבי פצעים וכדומה קטנים יותר. שהרי פצע פתוח ומדמם כן זוכרים בקלות, אבל קטנים יותר- קשה יותר). בכל אופן, רציתי לדעת האם לשם הדבקה נדרש פצע פתוח ומדמם (כפי שאני רואה שאתם עונים פה בפורום הרבה פעמים, ששריטה לא מספיקה וכדומה, וצריך פצע גדול ומדמם) מ"שני הצדדים" ולא רק אצלי? והרי אם רק אני דיממתי, ואני לא זוכר שגם לו היה פצע מדמם כשלי (אולי כאמור, כאלה שלא זוכרים, קטנים יותר) האם איידס יכול לעבור במצב שתיארתי? תודה, אני קצת חושש. האם צריך להיבדק? האם הפצע הנדרש שיהיה גם לצד השני הוא כזה שבוודאי שמים לב אליו, ולא מקרה כאמור שאני זוכר את ידיו במצב די טוב, למרות מגבלות הזיכרון כאמור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ` צבי בנטואיץ`
    24/08/2014

    לא איידס לא יכול לעבור במקרה שתארת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו