חשש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש
    רוני
    06/11/2014

    שלום,
    שלשום קיימתי יחסי מין מוגנים עם בחור שאיני מכיר, בשלב מסוים נקרע לנו הקונדום וישר הפסקנו!
    בברור עם הבחור הוא עשה בדיקה אחרונה לפני 7 חודשים (שלילי), לטענתו לא קיים יחסי מין לא מוגנים אך הוא אינו שולל מקרה בו נקרע קונדום בתקופה זועם אחר כי הוא פשוט לא זוכר.
    אני חושש מאוד ולא יודע מה עלי לעשות?!
    חשוב לציין כי שנינו לא גמרנו בסוף.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה שלי

    Bio
    09/11/2014

    שלום רוני,
    אם הוא אכן יצא שלילי, מה הסיכוי שנדבר בדיוק לפני שהכיר אותך? ועוד שהשתמש באמצעי הגנה? סיכוי אפסי נכון?
    אני אומר לך את זה בגלל שהחרדה משתלטת אז אנחנו לא תמיד מצליחים לחשוב בהגיון.
    אני מציע תמיד לכל אחד לעשות בדיקת HIV, היום היא בחינם וכל כך קל לעשות אותה!
    (ועל הדרך לבדוק עוד מדדים חשובים בבדיקת דם כמו ברזל, כולסטרול LDL וכו'...)
    אז אני מציע שכדי שתרגע תעשה בדיקה, למרות שאתה בריא לחלוטין, ותחליט שאתה לוקח אחריות ואם חדירות וסטוצים גורמים לך להלחץ- אולי שווה לעבור למתכונת אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש - תגובה

    ד``ר מרגלית לורבר
    12/11/2014

    כל מגע מיני בין גברים שייך לקבוצת סיכון משמעותית גם בישראל.
    בדיקה שלילית לפני 7 חודשים לא נותנת מן הסתם מענה לגבי מצבו ביום הארוע שהיה בינכם. תוכל לפנות לחדר מיון עם עוד לא עברו 72 שעות, לבקש טפול מונע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו