דחוףףףףף דחוףףףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףףףףף דחוףףףףף
    אוריאן
    29/06/2011

    שלום רב. יש לי ילדה בת שנתיים וחודשיים ילדה חכמה ופיקחית (טפו טפו טפו) מדברת וגמולה מחיתולים. לפני כשנה בערך לימדתי אותה את איברי הגוף ולפני כמה חודשים התחלתי להסביר לה שחשוב להצניע את איבר המין ואת הציצי והטוסיק ושאסור לאף אחד לגעת לה ב"טוטו" טוסיק וציצי. ושאני לא מרשה בשום פנים ואופן...
    ואנחנו מידי פעם מדברות על זה ... שאסור לאף אחד לגעת לה ושזה שייך רק לה.
    יש לה לעיתים רחוקות יצאות כשאני שואלת אותה למשל פעם מה עושים בגן... ואני שואלת :איך עושה x (שם של ילד) ואיך הוא y(עוד שם של ילד) ומה עושים לתהלי ? והיא עונה כל מיני דברים לעיתים לא קשורים לגן ולעיתים היא חוזרת על אותו דבר שלדוגמא ילד מסוים מרביץ. אני פונה עכשיו לגבי נושא שמטריד אותי מאוד... יצא לי לפני שבועיים לדבר איתה על איברים מוצנעים ושוב להסביר שלא לתת לנגוע וכו.. ואז שאלתי אותה מי נוגע בראש?" ומי נוגע בטוטו" והיא אמרה "סבא". היא לא רואה את סבא כל כך הרבה וכשהיא רואה אותו אני ובעלי תמיד שם! אני לא משאירה אותה לבד עם אף אחד. אבל הבעיה היא כזו... היא נמצאת במשפחתון של משרד התמ"ת וזה בתוך בית של המטפלת ויש 6 ילדים יש את המטפלת ויש את בעלה שהוא לפעמים משמש כסייעת.היום דיברנו על הנושא של איברים מוצנעים ושאלתי מי נוגע בראש? ומי נוגע ביד? וככשאלתי מי נוגע בטוטו? היא אמרה את השם של בעלה של הגננת... וכשניסיתי להשאול איך ושתראה לי עם הבובה היא הראתה לי את הבובה שוכבת לה בין הרגליים. ניסיתי אחרי שדיברנו על זה ושאלתי עוד שאלות להגיד לה:"נכון שאף אחד לא נוגע לתהלי?" ואז היא אמרה :את השם שלו שוב ואמרה שכן נוגע לה בטוטו. בקיצור אני אוכלת סרטים ואני עומדת למות מרוב חרדה ופחד! האם מה שהיא אומרת נכון? האם אני אמורה לדבר עם הגננת שהיא אישתו?? ומה אני אמורה להגיד לה? האם אני יכולה לדעת אם זה נכון או לא? מה אני אמורה לעשות? יש לציין שיש לו 3 בנות גדולות שלומדות בבית ספר והן לא נראות לי בנות שעברו מצוקה מינית או משהו חלילה, והוא גם בחור מקסים ותמיד נחמד ומשחק עם הילדים אבל עדיין אין לדעת... בקיצור מה עושים|?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףףףףף דחוףףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףףףף דחוףףףףף - תגובה

    30/06/2011

    אוריאן שלום,
    אם את אכן רוצה לרדת לחקר האמת, זה נושא לחקירה מקצועית, של חוקר ילדים ונוער. (בדרך כלל מדובר בעובד/ת סוציאלי/ת) העובד מטעם המשטרה.
    יש לומר, שקשה מאד לדעת את האמת הצרופה אצל ילד בן שנתיים +. בהחלט ייתכן, שאם את "לוחצת" בנושא, ונראה לי שכך, הילדה חשה צורך לתת לך תשובות, וייתכן, אולי, שהיא "ממציאה". עובדה היא, שהילדה לא סיפרה דברים אלה מיוזמתה, כך שנראה, שלא נגרמה לה טראומה מכך.
    אין לי תשובה חד-משמעית לתת לך. זה לשיקולך.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו