ילדה בת 4 - בעיה חברתית רגשית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 4 - בעיה חברתית רגשית
    גננת מודאגת
    24/07/2011

    יש לי בגן ילדה בת 4 מאד מאד ביישנית, מתקשה מאד ביצירת קשר חברתי גם עם ילדים שהיא מכירה משנים קודמות. כשאני מייצרת קשר למשחק. לפעמים יצירת הקשר מתפתחת למשחק ולעיתים היא מתפרקת מאד מהר. הילדה אינה פונה לילדים כלל, הקשר שלה עם הילדים נעשה דרכי או דרך המטפלות. ניסיתי להעצים אותה ולהביא אותה למרכז, לשתף אותה במפגשים יותר או שתהיה העוזרת שלי וכו'. היא בדר"כ לא משתפת פעולה, אפילו לא במשחקים/ריקודים וכו'. נקודת החוזק שלה הוא הציור אותו אני משבחת ומראה ונותנת דוגמה לשאר וכו'. מה עוד אני יכולה לעשות כדי לקדם אותה? קשה לי לראותה כך אבל בגלל שאין שיתוף פעולה מצידה זה הופף את הכל לקשה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 4 - בעיה חברתית רגשית - תגובה

    25/07/2011

    גננת יקרה שלום,
    תפקידך בעיני הוא לשוחח עם ההורים, ולשתף אותם במחשבות שלך. אם יקבלו זאת, ואולי גם הם רואים בבית תמונה דומה, יחליטו לגשת לטיפול. אין דרך להכריח. ההורים הם האחראים והמחליטים.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו