תינוקת בת 1.3- מודאגת מאוד!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 1.3- מודאגת מאוד!!!
    טל
    25/07/2011

    היי,
    ביתי בת 1.3 אינה מצביעה, לא מוחאת כף ואינה מנפנפת לשלום.
    מבחינת מוטוריקה יש לה מוטוריקה מדהימה, היא משחילה צורות, טבעות יודעת לשחק יפה, מדפדפת בספרים, ממלמלת לעצמה. אומרת מא, בא, וכאילו מנסה להגיד את זה. יש לה קשר עין מצויין, מגיבה לשם שלה. התחילה ללכת לפני כחודש.
    נראה כאילו מתעקשת לא לעשות את הדברים שהיא לא עושה, האם זה יתכן??
    אני מפחדת שאלו סימנים מתחילים של אוטיזם כי הבנתי שהצבעה הוא נושא קריטי במיוחד!
    מה עליי לעשות?? אני עובדת איתה על זה המון אך אני לא רואה שיפור!

    בבקשה עצתכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 1.3- מודאגת מאוד!!! - תגובה

    26/07/2011

    טל שלום,
    לפי תיאורך, מדובר בילדה מפותחת היטב, תקשורתית וחברותית. היא נמנעת מחיקוי של כמה תנועות יד, אבל לא כל הילדים משתמשים בתנועות אלה.
    ילד איננו אוטומט, ובהחלט ייתכן, שמסיבות שונות הוא יימנע מדברים מסויימים. אין שום סיבה לדאגה. צריך להסתכל על ההתפתחות כמכלול ולשפוט לפי זה.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו