ילד בן 3 לא אוהב קבוצות, חייב מבוגר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3 לא אוהב קבוצות, חייב מבוגר
    קובי
    19/09/2011

    שלום, אני אבא לילד בן 3, חכם בצורה יוצאת דופן ומפותח מאוד.
    מאז ומתמיד היה לו קשה מאוד בגן. הוא פשוט מפחד להשאר לבד ללא ליווי של אחת הגננות או הסייעות.
    כאשר יש הרבה ילדים בקבוצה, למשל ביום הולדת, הוא מעדיף לשחק בצד עם ילדים אחרים ולא להיות חלק מהקבוצה, להשתתף ולשחק.
    המצב כעת הוא שהוא כבר שנתיים בגן שהוא מכיר, עם גננות שהוא מכיר, ועדיין לא מוכן רוב הזמן להיות לבד, והוא נצמד לאחת הגננות עד שבאים לקחת אותו.
    אני חייב לציין שהוא עצמאי לגמרי בבית, והוא לא פוחד להיות לבד גם שעות בסלון וכו'.

    אני מאוד מודאג ואשמח לקבל חוות דעת וייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3 לא אוהב קבוצות, חייב מבוגר - תגובה

    19/09/2011

    קובי שלום,
    יש ילדים שמתקשים לתפקד בחברה : אנו מדברים על תכונות אופי כמו ביישנות, מופנמות, הסתגרות, חוסר-בטחון חברתי ועד חרדה חברתית. זה משתפר עם הזמן, ככל שהילד גדל, במיוחד אם הוא ילד נבון. בגיל מבוגר יותר, 8 ואילך, אפשר גם לסייע לילד ע"י טיפולים פסיכולוגיים.
    כרגע - נסו למצוא את שביל הזהב בין להניח לילד, ולכבד אותו כמו שהוא, בלי ללחוץ עליו, לבין נסיונות בכל זאת לעודד אותו לשתף פעולה עם ילדים אחרים. אולי תרגילו אותו לחברות עם ילד או שניים בשכונה שלכם ? נסו ליזום מפגשים אחרי הצהריים, אצלכם או אצל הילד השכן, אולי בגינת שעשועים ?
    בסבלנות.
    כל טוב ובהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו