מוטרדת במקצת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוטרדת במקצת
    מעיין
    27/09/2011

    יש לי ילדה בת 4 שנכנסה לגן חדש שבו לא מכירה ילדים מלבד 2 ילדים.
    ילדה רגישה, ביישנית ומופנמת.
    בבית היא וורבלית מאוד, פעלתנית , משחקת, יוזמת משחקים למיניהם
    לאחרונה אני שמה לב
    שהתגובה שלה איטית משאר הילדים בגילה (עניין של כמה שניות) אבל עדיין יש את התגובה המואטת.
    אם זה במשחק בו משתתפים עוד ילדים ובתורה היא ממשיכה לבהות
    או לסירוגין בחוג ריקוד- בו המדריכה מלמדת תנועות חדשות ויש לעקוב אחריה אך הילדה בפיגור... שוב פעם , לא בפיגור גדול....עניין של כמה שניות

    ממה זה קורה??
    איך אני עוזרת לה להגמיר מהירות בתגובה???

    אני פשוט רוצה לא לגרום לה לסבל בעוד שנים מספר כשתהיה בסביבה ותרגיש שהיא נסוגה... בגלל חוסר תגובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוטרדת במקצת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרדת במקצת - תגובה

    28/09/2011

    מעיין שלום,
    כל אדם פועל בקצב אישי, שתלוי במידה רבה בפיזיולוגיה שלו. זה מתבטא במחשבה, בדיבור, בהליכה, ועוד. בהחלט ייתכן שהבת שלך בעלת מזג איטי, ולפעמים יש לכך יתרונות !
    בגילה, אין דרך לשנות זאת, ואני מאד מציעה לך שלא תעירי לה ולא תעבירי לה מסר שאיננה בסדר בשל כך.
    ייתכן שזה ישתנה עם הגדילה. ואם לא - בגיל 8-9 אפשר יהיה לעזור לה להיות מהירה יותר.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו