מתוסכלים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלים
    מיטל
    02/10/2011

    שלום וברכה

    בני בן שנתיים ו- 3 חודשיםמאוד מפונק ומאוד איטי בהתפתחותו לטעמינו: בוכה הרבה, מדבר לא ברור, לא אוכל כראוי, קם בלילות בצרחות ובבכי אינו מסוגל להסביר מה הוא רוצה- פשוט צורח ובועט לכל עבר.
    אנו מאוד מתוסכלים וקשה לנו לנהל את הבית בנחת בצורה כזו כי תמיד יש צעקות, בכי ועונשים.
    המצב כך כבר זמן רב. לאחרונה ילדתי ואיני רואה שינוי לטובה או לרעה(הלידה לא החמירה את המצב יותר ממה שהיה) ויש לו אחות גדולה בת 4 וחצי.

    אינו יודעים מה לעשות ואך לפעול, איך אפשר לבגר אותו קצת?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכלים - תגובה

    02/10/2011

    מיטל שלום,
    לא כל הילדים קלים לגידול. יש ילדים שהמזג שלהם קשה, וה"זרימה" שלהם אינה "חלקה" : הם רגישים להרבה דברים, גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית (שלא תמיד ידועים לנו), הם מגיבים בעוצמה להרבה גרויים פשוטים, כמו מגע, ריחות, אוכל וכד'. קשה להם לעבור ממצב למצב, כמו להרדם ולהתעורר.... השינה שלהם לא שקטה, וכו'.
    כהורים, אנחנו צריכים לדעת שהילד שנולד לנו איננו כמו מתכון לעוגה. הוא נולד עם תערובת גנים מיוחדת לו, ויש לו אופי משלו. לאהוב אותו, פירושו לקבל אותו כמו שהוא, עם החולשות והקושי. ילד כזה צריך סבלנות, וחום. ככל שנגיב אליו יותר בסבלנות ובהבנה, הוא יגדל וישתנה יותר לטובה. הוא ילמד להיות מתון יותר. ככל שנעניש ונהייה קשוחים, גם הוא ילמד להיות יותר קיצוני. הבגרות תבוא, אבל עוד כמה וכמה שנים : בגיל 7-8. חפשו את מה שטוב בו. נסו להנות מהטוב.
    כל טוב, בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך מתוסכלים-

    מיטל
    02/10/2011

    אז מה את ממליצה לעשות במצב כזה שהוא קם באמצע הלילה בצרחות? הוא מעיר את כל הבית!!! להתעלם? כשמנסים להרגיע אותו הוא לא מוכן להקשיב ורק בוכה, צורח ובועט....
    מאוד קשה ככה..
    תודה רבה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך מתוסכלים- - תגובה

    03/10/2011

    מיטל שוב שלום,
    אפשר לנסות ולראות מה מרגיע במצב כזה : מוצ ץ, ליטוף, נענוע קל של המיטה.... לפעמים אין לנו ברירה אלא להיות עם הילד בתוך ההתנהגות הסוערת, עד שהוא נרגע, ועד שתקופה זו תחלוף. אין תרופות פלא .
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו