ילדה בת שנה וקצת שנושכת...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת שנה וקצת שנושכת...
    יעלי
    02/10/2011

    הקטנה שלנו (בת שנה וחודשיים) התחילה לנשוך, עכשיו ברור שהיא לא עושה את זה מרוע או מאלימות, וזה גם לא שיניים שמציקות כפי הנראה- אבל היא התחילה בחודשים האחרונים יותר מתמיד לנשוך גם אותנו (להיצמד כמו כלב לרגל ולנשוך) והבעיה החמורה יותר היא בגן שהגננת אומרת שהיא ניגשת לילד/תינוק בקבוצה שלה ופשוט עושה אותו דבר, שוב- זה לא במסגרת מריבה או משהו, פשוט עושה את זה ואז זזה משם...
    הגננת אמרה שאנחנו צריכים להסביר לה ואכן בבית אנחנו מסבירים נון סטופ (גם עם תנועות ידיים) שאסור, שאנחנו מחבקים, מנשקים אבל לא נושכים (הגננת אמרה לחזק גם את החיובי) וזה ממשיך...
    יש משהו נוסף לעשות או משהו שזה אמור להעיד עליו?

    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת שנה וקצת שנושכת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת שנה וקצת שנושכת... - תגובה

    03/10/2011

    יעלי שלום,
    ביתך כנראה קראה ספר על התפתחות ילדים, ושם כתוב בפירוש, שבגיל שנה-שנה וחצי, לפני תחילת הדיבור, ילדים נושכים.... הם עושים זאת כנראה כדרך ליצירת קשר, כדרך לביטוי תקשורת (לפני שהדיבור מגיע), או כדרך לבטא תסכול (משום שעדיין אינם מדברים).
    מכל מקום, זה נורמלי, וזה תואם לגיל.
    בהחלט מותר וצריך לומר לילד "לא!" או "אסור!" בקול תקיף, כדי שיבין שזו התנהגות לא רצוייה, וילמד לוותר עליה. יחד עם זה צריך להבין, שזו התנהגות אינסטינקטיבית, ושהלמידה לעצור אותה איננה מיידית. צריך סבלנות.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו