מרביץ בשל התלהבות?! ועוד מס' שאלות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרביץ בשל התלהבות?! ועוד מס' שאלות.
    לילי
    04/10/2011

    שלום רב,
    בני בן שנה ו-4 חודשים (גיל מתוקן שנה וחודשיים). בריא בד"כ.
    כשהוא שמח (או לפחות כך אני מבינה...) הוא מתחיל להרביץ לי (בפנים או על החזה). אנו מסבירים לו שזה אסור, אבל למעשה אנחנו מצננים את התלהבותו...וחבל.
    האם זה תקין? כיצד עלי לנהוג כשהוא עושה זאת?
    יש לציין שהוא עושה זאת גם לילדים בגן (לפעמים).

    שאלה נוספת - האם זה תקין שהוא עדיין לא מדבר? (אפילו לא מילה אחת...) באיזה גיל אני צריכה לבדוק את הנושא?

    שאלה כללית ואחרונה- האם בגיל הזה ילדים בגילו מתקשרים עם ילדים אחרים בגן או שהם משחקים עדיין עם עצמם?

    בתודה מראש,
    לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרביץ בשל התלהבות?! ועוד מס' שאלות. - תגובה

    05/10/2011

    לילי שלום,
    ילדים מרביצים בגיל זה כדרך לתקשורת, לפני שהדיבור מגיע. כך הילד מבטא את הנוכחות שלו, את הבקשה שלו לתשומת לב, את הרגשות שלו....
    זה בהחלט נורמטיבי שהילד עדיין לא מדבר, ילדים מתחילים לדבר בגיל שנה וחצי-שנתיים.
    גם המשחק בגיל זה הוא עדיין אינדיוידואלי, אין ממש משחק משותף.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו