ילד לא משתף פעולה בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד לא משתף פעולה בגן
    מירב
    06/10/2011

    בני בן ה2.5 מתקשה לתקשר עם חברים בגן ולא משתתף בכל הקשור לפעילות , הגננת אומרת שקשה לה מאוד לתקשר איתו הוא לא מדבר איתה רק מקשיב למה שיש לה לומר , הוא משתתף בפעילות שיש בגן ועד לא מזמן סירב לצאת לשחק בחצר יש לציין כי בבית הוא מדבר ללא הפסקה מאוד חכם ומבין הכל יודע צבעים צורות , מספרים וכמות ,איתנו בבית הוא פשוט מדהים .
    יש לציין כי עברנו דירה לפני 5 חודשים הוא עבר לגן הנוכחי בקראת סוףשנה
    לכן תחילה יחסנו זאת להסתגלות.
    לפני שלשה שבועות נולד לו אח חדש, הוא קיבל אותו מאוד יפה היתה הכנה טובה לפני.
    גמילה מחיטול לא באה בחשבון לאור המצב

    אנחנו לא יודעים מה לעשות ולמי לפנות כדי לקבל חוות דעת ולאבחן מה עובר עליו נשמח לקבל עצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד לא משתף פעולה בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד לא משתף פעולה בגן - תגובה

    08/10/2011

    מירב שלום,
    קשה לתת לך תשובה נחרצת. ייתכן שהגננת בגן נוקשה מדי, ולכן הילד מסתגר ושומר על עמדה פסיבית. נסו לחוש אם טוב לו בגן : אם הוא שמח ללכת לגן בבוקר, אם הוא במצב רוח טוב כשאתם באים לאסוף אותו ? אם אתם מתרשמים שאיננו מרגישים בנוח בגן, אולי עדיף להחליף לו מסגרת.
    אפשרות אחרת היא, שהילד עדיין לא הסתגל, בשל אופי מופנם וביישני, וצריך לתת לו זמן נוסף להסתגלות, עוד חודש.... צריך גם לקחת בחשבון, שמדובר בילד שעובר שינויים גדולים בחייו בכל תחום : בית חדש, אח חדש. לא פשוט לו, והוא זקוק לזמן ולסבלנות.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו