פעוטה מקסימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוטה מקסימה
    הלל
    10/11/2011

    בתי, חגגה עכשיו 3. נבונה מאוד וחברותית.
    לקחנו אותה לאבחון בהתפתחות הילד ( דאגתי מרמת השפה) ושם התרשמו ממנה מאוד, כילדה עם רמת קשב מעל הממוצע ,לטענתם היא מעל הממוצע בתחומים מסויימים ובממוצע.
    הרופאה נתנה לה פזאל של צורות והיא עשתה זאת בצורה נהדרת.
    אך בבית כאשר בתי ניגשת לפזאלים תמונה גם של 6 חלקים היא מתקשה ושל יותר חלקים ממש מתקשה- שמה הפוך תחלקים ובמקומות הלא נכונים.
    ( מה שמוזר: שיום אחד היא ממש הצליחה תפזאל 6 ויום למחרת היא כלל לא הצליחה)
    מה עושים?
    ממה נובע הקושי?
    אולי זה עניין של בשלות ולתת לזה זמן.
    מה מקדים ליכולת של הרכבת פזאל שאוכל לחזק אותה בשלבים מוקדמים?
    באם לפנות למרפא בעיסוק באופן פרטי?
    יש לציין שהיא מזהה המון צורות ואת כל הצבעים.
    ממש לא נראה שיש לה בעיית ראיה.
    לא עברה בדיקת ראיה.
    ממש תודה על המענה אתן מקסימות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוטה מקסימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעוטה מקסימה - תגובה

    11/11/2011

    הלל שלום,
    אם הילדה עברה את האבחון אצל הרופאה, סימן שהכל בסדר, ואין צורך לדאוג. ייתכן שבבית, איתך, היא מעוניינת בחום שלך, בחיבוק שלך, בסיפור שתספרי לה, ולא במשחקים מובנים. המתיני בסבלנות, תני לה אהבה, שחקי איתה עם בובות.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו