ילד שלסירוגין עונה לשמו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד שלסירוגין עונה לשמו
    דליה
    20/11/2011

    שלום, בני בן שנה ו5 חודשים. מצביע על דברים כשנשאל איפה אור,שמים, יודע להצביע על אף,שיניים ועוד.כאשר מדברים איתו ישנו קשר עין,מצביע על חיות בתמונות ועוד.אומר מילים בודדות כמו אמא,חם,דור(כדור).משחק בהשחלת מטבעות והכנסת צורות למקומן עם עזרה.ילד מאוד חייכן.נכנס למעון לפני שלושה שבועות והגננת מציינת שמשחק עם הילדים.כמו כן נולד לו אח לפני חודשיים..משחק איתנו ,"קו קו".כאשר קוראים בשמו לאחר 3 פעמיים עונה,לפעמים כאשר שקוע במשהו וקוראים לו אז לוקח זמן עד שוענה.כאשר אני אומרת לו איפה עידו הוא מחסה את פניו ואז מגלה אותם ככה למדנו אותו.הוא מבצע הוראות פשוטות כמו תביא לי מוצץ,תביא לי כדור ועוד. מדוע הוא אינו עונה לשמו?מה עליי לעשות. חשוב לציין שהוא החל להתהפך,לזחול וללכת דיי מאוחר וכן עד גיל שנה וקצת הוא היה אצל חמתי בגלל קשיי שפה בקושי שוחחה עמו.
    לשאלתי האם עליי לדאוג שאינו מדבר והאם זה שאינו עונה לשמוע מנבא בשורות רעות שעליי לעשות לו בדיקות ומהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד שלסירוגין עונה לשמו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שלסירוגין עונה לשמו - תגובה

    20/11/2011

    דליה שלום,
    לפי תיאורך, מדובר בילד תקין, שהתפתחותו תואמת לגילו מכל הבחינות, ואינני רואה סיבה לדאגה. גם אנחנו לא תמיד מגיבים לקריאה בשמנו, במיוחד כשאנו שקועים בפעילות מעניינת. לפעמים אנחנו מתעלמים בכוונה.....
    מאחלת לכם כל טוב , ללא בדיקות וללא דאגות מיותרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו