בת שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנתיים
    גיל
    27/11/2011

    הילדה בת שנתיים וחודשיים ונמצאת מעון.
    היא עדיין לא מדברת אך אומרת מילים בודדות וחצאי מילים ובאופן כללי די מבינה. הילדה מאוד עצבנית ואגרסיבית ואם משהו לא נראה לה היא בוכה ונשכבת על הרצפה ולעיתים קרובות מרשה לעצמה לצבות ולנשוך ואף לשרוט.
    לאחרונה כבר מספר פעמים הגננת פונה אלינו לגבי התנהגות הילדה ומבקשת לגזור לה ציפורניים כי שרטה מספר ילדים.

    האם עלינו לקחת את הילדה להכוונה מקצועית של קלינאית תקשורת / ריפויי בעיסוק? או שמספיקה תמיכה של הגן ושלנו (למרות שאנני יודע מה הכלים שעומדים לרשות הגן ולנו כדי לדעת איך להתמודד).

    אנו אובדי עצות ומרגישים לא בנוח.

    אודה לתשובתכם בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים - תגובה

    28/11/2011

    גיל שלום,

    באופן כללי, גיל שנתיים הוא גיל "קשה", שמתאפיין אצל הרבה ילדים בהתפרצויות-זעם , הרבה בכי, מכות ונשיכות של ילדים אחרים, כיוון שהילד עדיין מתקשה להתבטא באופן קל ושוטף מבחינה מילולית, והוא נאבק על עצמאות, ומציאת מקומו בקבוצה. אבל לפי תיאורך, יש לי רושם שיש לילדה איחור שפתי מסויים, שאולי מחריף את תחו שת התסכול שלה, והקושי שלה להתבטא יותר מהרגיל. זה לא מדאיג במיוחד, אבל כדאי שתבקשו הפנייה לקלינאית תקשורת, אשר תראה אם הילדה באמת מאחרת, ותמליץ לכם על גישה נכונה, או על צורך בטיפול.

    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו