שוב אני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב אני
    שיר
    19/01/2012

    שלום רב.
    בתי בת שלוש כמעט וחצי,הייתי איתה האבחון במכון ל
    להתפתחות הילד, האבחון נאמר כי היא בטווח הממוצע
    ובחלק מן התחומים אף מעל גם בתחום השפה.
    בתי באמת מדברת במשפטים מורכבים יפים אך,
    עדיין משבשת הרבה,
    כגון גולות שזה תרנגולות ועוד הרבה מילים...
    אני עדיין מוטרדת.
    בנוסף המתוקה נוטה לבכות הרבה מכל דבר קטן
    ורוצה שנעשה בשבילה הכל.
    אני מרגישה לפעמיים חסרת אונים...
    ממש תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב אני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני - תגובה

    21/01/2012

    שיר שלום,
    קודם כל, צריך לשמוח עם תוצאות האבחון. סימן שהכל בסדר.
    את מעלה שתי בעיות :
    1. היגוי - בגיל 3 וחצי סביר ונורמלי שההיגוי עדיין לא לגמרי תקין, ועדיין לא מטפלים, אלא נהוג להמתין עד גיל 4 בערך.
    2. בכי ו"פינוק" : יש ילדים שהם יותר תלותיים, פחות עצמאיים, ובאמת צריכים את ההורים יותר. זה נורמלי, ולא נורא. נראה לי שאת מקבלת את זה באופן קשה, בצורה לא מוצדקת. גם אם ילד בוכה הרבה בגיל זה, זו לא סיבה להרגיש חוסר-אונים.
    אם באמת קשה לך, תני לה לבכות, עד שתלמד שהיא צריכה לעשות לבד. אפשר.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו