בן חודשיים- ישן כל הזמן מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן חודשיים- ישן כל הזמן מודאגת
    רנית
    16/02/2012

    שלום,
    אני אמא לבן חודשיים. במהלך היממה הוא יישן כמעט 21 שעות. ב- 3 שעות ערות הוא לרוב בוכה ממש בצרחות ולא משנה מה עושים איתו (ונראה שלא נהנה מכלום לא מהמובייל, לא משכיבה על הגב עם משחקים מעל ובטח לא משכיבה על הבטן). בקיצור בסך הכל יש חצי שעה ביום שבה אני מצליחה לשחק איתו ובמהלכה גם להשכיבו על הבטן.
    כמו כן אפילו במהלך המקלחת הוא נראה מבוהל ומפוחד ולא נהנה. בנוסף הוא החל לחייך לפני שבוע (למרות שהוא לא מרבה לחייך) בסך הכל אציין שהוא סובל מאוד מגזים ולא אוהב שנוגעים בו יותר מידי...
    לנוכח כל זה לקחתי אותו לבדיקת רופא אך הוא לא התרשם ממשהו חריג.
    שאלותי:
    1) אני ממש מוטרדת ממצבו והתנהגותו מה ניתן לעשות?
    2)האם זה שהוא לא מרבה לחייך (כמעט בכלל לא מחייך) מעיד על בעיה?
    3)האם זה שהוא יישן כמעט כל הזמן לא מעיד על בעיה או ייצור בעיה התפתחותית? (כי הרי הוא לא מצליח להחשף לכלום ולהיות על הבטן...)

    מצטערת על האורך פשוט יש לי הרגשה לא טובה (ואני לא מהאמהות הלחוצות... מה גם שזה ילדי הרביעי) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודשיים- ישן כל הזמן מודאגת - תגובה

    מיכל בר-נס
    17/02/2012

    היי רנית,
    אני ממליצה לך לפנות לרופא הילדים להתייעץ ולוודא שהכל בסדר מהכיוון הרפואי ואחר כך אפשר להמשיך לכיוונים אחרים.
    לפעמים יש תינוקות שלוקח להם זמן להתמודד עם המעבר מהרחם וצריך קצת לעזור להם כמו לשמור עליהם עטופים, להתנהל אתם בתנועות אטיות וארוכות.
    בברכה מיכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו