ריבים עם חבר מהגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבים עם חבר מהגן
    שבלול
    15/06/2012

    שלום,

    בני בן 3 ו-10 חודשים, כרגע בגן פרטי. יש לו בגן חבר בגילו (אנחנו ההורים גם חברים של הוריי הילד).
    הם משחקים הרבה ביחד, אבל מאז ומתמיד היה בינהם מתח- הם רבים הרבה, מרביצים אחד לשני וכועסים אחד על השני. זה קורה גם בגן וגם כשנפגשים אחרי הצהריים.
    מתוך 27 ילדי הגן- יש רק 5 ילדים בגיל הזה (3 וחצי עד 4), והשאר בני שנתיים וחצי עד 3 וחצי

    שניהם גם יחסית מפריעים בגן, אולי משתעממים...

    האם יש דרך לגשר בינהם? לכוון אותם לכך שילמדו להסתדר בינהם טוב יותר...?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבים עם חבר מהגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבים עם חבר מהגן - תגובה

    16/06/2012

    אמא יקרה שלום,
    מה שאת מתארת מוכר, ולא נורא ! ילדים גם "לומדים" על יחסים מתוך ריב, ולומדים על עצמם.
    לפי תיאורך, אין להם ברירה בגן, אלא לשחק אחד עם השני, ובוודאי שהיה טוב, אם היו עוד ילדים בגילם, ולכל אחד מהם היתה אלטרנטיבה להתחבר עם ילדים נוספים. אני מקווה שבהמשך, אכן יהיו להם חברים נוספים מתאימים.
    כרגע - אין צורך להיבהל מן הריבים. פשוט הניחי להם.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו