בן שלוש ושלושה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שלוש ושלושה חודשים
    יהודית
    21/02/2008

    בני בן שלוש ושלושה חודשים בגן טרום טרום חובה (הקטן של הגן) לפי דברי הגננת ילד טוב ושמח שעובד יפה ומשחק יפה עם חבריו רק שיש לו בעיה "קטנה" בזמן הריכוזבגן הוא לא יושב. כאשר ינה עבודה בקבוצה קטנה ( 4 ילדים) הוא עובד יפה ומשתתף, כמו כן בזמן היצירה הוא עובד יפה ו"יש לו יצירות של גדולים" הוא משקיעה זמן והרבה. גם בזמן משחק - פאזלים או הרכבות למינם הוא יושב יפה ועובד. אך בזמן הריכוז הכללי כשכל ילדי הגן יושבים יחד (27 במספר) אז הוא לא מסוגל לשבת כל הזמן. היא אמרה שהוא רוצה אך פשוט לא יכול. הוא קם באמצע, שר ,לפעמים יוצא מהריכוז לשחק ואז חוזר ועוד. כמו כן יש בגן אדם שמעביר "שיעור" לילדים ובסוףשרים שיר ואז הוא נותן ממתק. הילד שלי כמעט ולא נמצא בשיעור למרות שלדבריה זהו שיעור מרתק אז הוא כבר מזה וברגע שמתחילים לשיר הוא ישר מגיע יושב ושר וכל זה על מנת לקבל את הממתק.
    חוץ מזה הוא ילד טוב, לא מופרע, לא מרביץ אלא להפך משחק יפה ויודע לוותר ולעזור מה עושים????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שלוש ושלושה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד לא יושב ברכוז

    ד''ר יורם זנדהאוז
    24/02/2008

    שלום וברכה,

    זהו מצב לא נדיר. צריך לזכור שבגיל הזה טווח הקשב הוא לא ארוך יחסית לגיל מאוחר יותר. צריך לראות אם יש אלמנט של מוסחות. צריך לברר אם יש ספור משפחתי של בעיות קשב.צריך לשלול בעיות תחושה.
    בכל מקרה , זה לא זמן להגדרה קלינית. רצוי שמרפאה בעיסוק התפתחותית תתרשם ממנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו