רופא התפתחותי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רופא התפתחותי?
    sari
    09/08/2012

    בני בן שלוש. בעקבות גמישות יתר התחיל לזחול על 6 רק בגיל שנה (קודם זחל על גחון), וללכת בגיל מאוחר יחסית (לא זוכרת מתי בדיוק) (כל זאת בליווי טיפול פיזיותרפי). רק לאחרונה התחיל לקפוץ וגם זאת, בכבדות. הוא נופל לעתים קרובות אם כי נראה כי מאוד משתפר, מטפס על סולמות בגינה, ולא נמנע מפעילות.
    רופא הילדים לא רואה צורך בטיפול מיוחד אם כי מסכים להפנות להמשך פיזיותרפיה בעיקר כדי שנקבל "טיפים".

    הגננת אתמול הציעה שניקח אותו לרופא התפתחותי בגלל הקושי שלו במוטוריקה גסה. האם יש דבר כזה בכלל, רופא התפתחותי, להבדיל מרופא הילדים שלו?

    ושאלה שניה ואחרונה - כשבני דורך על כפות רגליו, ניתן לראות שהוא דורך על חלקן הפנימי והן נוטות פנימה (כך גם העקב נוטה פנימה, לעבר כף הרגל השניה). הרופא לא היה מוטרד מכך ואמר שבהמשך הקשת של כף הרגל תתעצב וזה יסתדר. אני חוששת שאולי לא. לאיזה רופא כדאי לקנות בעניין זה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא התפתחותי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא התפתחותי? - תגובה

    09/08/2012

    שלום,
    רופא התפתחותי הוא רופא שהתמחה בהתפתחות הילד, ועובד במכון להתפתחות הילד.
    נראה לי שהגננת שלכם צודקת, ומדובר בילד מסורבל, שכדאי שיטופל ע"י פיזיותרפיסטית כדי לעזור לו להשתפר. ייתכן שהפיזיותרפיסטית תפנה אתכם לקבוצה של התעמלות טיפולית, וגם זה טוב.
    מבחינת נטיית כפות הרגליים פנימה, זה כנראה קשור לסרבול של הילד, ובהחלט כדאי בגיל 3 לטפל בזה. נכון שבדרך כלל זה מסתדר עם הזמן, לבד, עד גיל שנתיים. אבל אם זה עדיין קיים בגיל 3, כדאי לטפל. גם זה חלק מהטיפול הפיזיותרפי, אין לדעתי צורך ללכת לאורתופד. אולי הפיזיותרפיסטית גם תמליץ לכם על סנדלים/נעליים מיוחדות שתומכות בכף הרגל.
    לסיכום - בקשי הפנייה לפיזיותרפיסטית התפתחותית.
    ובהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ומה עושים אם אין תורים ...

    sari
    09/08/2012

    מיד כשקראתי את תשובתך הרמתי טלפון לקבוע תור אבל מסתבר שלוקח לפחות חודשיים לקבוע תור. האם זה לא בעייתי ?
    האם במצב כזה אין מנוס מללכת לרופא פרטי?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא התפתחותי? - תגובה - תגובה

    10/08/2012

    שוב שלום,
    הצעתי שתפני לפיזיותרפיסטית, ואולי התור אליה יותר קצר. גם חדשיים המתנה לרופא במקרה שלכם איננו נורא. אפשר כמובן ללכת באופן פרטי, אבל אולי חבל על ההוצאה הכספית.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו