פספוסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פספוסים
    הדס
    29/08/2012

    שלום רב, בני בן שנתיים ושלושה חודשים גמול גם ביום וגם בלילה כבר ארבעה חודשים תהליך הגמילה היה פשוט ונעים ולא ארך הרבה זמן. כעת התחלנו גן חדש ביום שני וההסתגלות בינתיים טובה מהמשוער
    הילד לא בכה בגן רק לעיתים שאל איפה אמא, משחק ומשתתף בכל הפעילויות ובסה"כ נראה נינוח ומרוצה מהשינוי רק דבר אחד הילד החל לפספס פיפי במהלך שעות היום דבר שלא קרה קרוב ל3 חודשים. יש לציין שלא פספס בלילה ולא פספס קקי. בנוסף אם בתהליך הגמילה כשהיה בורח לו היה מרתיע על כך כעת הוא פשוט נותן לפיפי לצאת ואינו מראה שזה מפריע לו או מנסה לרוץ לשירותים כמו שהיה בעבר.
    אני תוהה איך להגיב לבריחות האלו ברור לי שמדובר בתגובה שהיא נורמלית וטבעית לשינויים אבל כיוון שכבר אין לנו אפילו חיתולים בבית איני יודעת כיצד לנהוג ולהגיב.
    אשמח לכל עצה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פספוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פספוסים - תגובה

    30/08/2012

    הדס שלום,
    מדובר בילד מאד צעיר, ומעבר לכך - הגמילה נחשבת שלמה, רק כאשר היא במשך חצי שנה. כלומר : ייתכן שאצל הבן שלך מדובר ב"נסיגה", שהיא טבעית לתהליך גמילה שעדיין איננו מושלם, ואפילו לא תלוי בגן החדש שהוא נכנס אליו. בהחלט ייתכן גם, שהילד עסוק עכשו בחוויות החדשות שהוא עובר, ולכן איננו שם לב לאובדן השליטה על הסוגרים.
    צריך להגיב ל"בריחות" בדרך של פתרון פרקטי, ופירושו שבמידת הצורך, יש להחזיר את החיתול, אפילו לתקופה מסויימת באופן קבוע, עד שתהייה לילד שוב שליטה. אין זה נכון לכעוס על הילד או להעיר לו. הדבר היחיד : ככל שניתן, לקחת אותו מיוזמתכם, או מיוזמת הגננת לשרותים, כל שעתיים לערך, על מנת שיתרוקן, ואז הסיכוי ל"בריחה" קטן יותר.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פספוסים המשך

    הדס
    30/08/2012

    אינני מבינה כל כך את ההצעה להחזיר לילד את החיתול מה בדיוק זה אמור לעשות לבטחון העצמי של הילד? אחרי 4 חודשים בלי חיתול פספסת כמה ימים ועכשיו נחזיר לך את החיתול כי אתה לא מצליח במה זה שונה מלכעוס איזה מסר זה מעביר לילד בדיוק.
    משתמע מדבריך שהסיבה לפספוסים הוא גילו של הילד אך יש לבחון כל מקרה לגופו פה מדובר בילד בוגר שהיה מוכן לגמילה כבר הרבה לפני גיל שנתיים . ילד שגמול בלילה ויותר מ11 שעות מצליח להתאפק הוא כנראה ילד שלפחות פיזיולוגית מוכן לכך. כיוון שהפספוסים החלו ביום שהוא החל את הגן אני כן נוטה להניח שיש קשר בין סביבה חדשה והפספוסים.
    בכל אופן תודה על התגובה המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פספוסים המשך - תגובה

    31/08/2012

    הדס שלום,
    אינך חייבת לקבל את ההצעות שעלו כאן, או כל הצעה אחרת, וטוב שאת אם דעתנית והחלטית. מנסיוני הארוך, החזרת החיתול לילדת אינה פוגעת בבטחון העצמי שלו, ואינה מעבירה מסר של כשלון. אפילו יותר מזה - יש ילדים שיש להם צורך בנסיגה : רוצים להרגיש "קטנים" שוב ! הרגישי חופשית לנהוג לפי האינטואיציות שלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו