שורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שורה
    לי
    08/02/2013

    בני בן 4, יש לו קצת רגישות תחושתית (SPD) ואיחור קל בדיבור אבל סך הכל מתפתח בהתאם לגילו ברוב המישורים (לפי אבחון שעשינו אצל פסיכולוגית קלינית). הילד רגיש מאוד וזקוק לשגרה ולדעת מה קורה בכל זמן נתון. בחודשים האחרונים הוא נוהג לסדר את הצעצועים שלו בשורה (מכוניות ומטוסים), אמנם הוא משחק איתם תוך כדי, תחרות מכוניות, שדה תעופה וכו, ולפעמים מסביר לי שהמכוניות עומדות ככה כי יש פקק, או שכל אחד מהמטוסים ממתין לתורו להמריא. האם יש מקום לדאגה או שזה משהו נורמלי שילד מארגן לעצמו את המשחק על ידי זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שורה - תגובה

    09/02/2013

    לימור שלום,

    זה אמנם דפוס שמשקף קצת נוקשות, אבל אסור להסיק מכך מסקנות גורפות, בוודאי לא לגבי ילד בן 4. לרובנו יש חריגות קלות בכל מיני תחומים. ייתכן שזו תקופה שתחלוף. אל תשימי דגש מיוחד על כך. הניחי לילד. קרוב לוודאי שזה יעבור.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו