בעיית נשיכות בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית נשיכות בגן
    אורית
    13/03/2008

    בני בן שנתיים וארבע. אנחנו מטופלים במרפאה להתפתחות הילד.
    יש לו בעייה של נוזלים באוזנים, עיכוב בשפה ואולי כנראה גם בעייה של תחושתיות.
    עשינו כבר איבחון אצל קלינאית+פסיכולוגית, עדיין אין לנו את הסיכום הסופי.
    בנתיים בגן טוענים שיש החמרה במצבו.
    הוא מאד נושך ילדים אחרים, וכנראה ולצוות אין שליטה עליו.
    האם יש עוד משהו שאנחנו יכולים לעשות?
    להמליץ לגננות?
    אנחנו מאד מיואשים.
    מצד אחד אנחנו מטפלים בו ומצד שני אנחנו מקבלים "תגובות שליליות מהגן"
    מאד אשמח אם תוכל לכוון אותי ולייעץ לי.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית נשיכות בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשיכות בגן

    ד''ר יורם זנדהאוז
    13/03/2008

    שלום וברכה,

    הנשיכות יכולות לפעמים להיות תוצאה של תסכול על כך שהילד אינו שומע או שדיבורו אינו מובן.
    אנא דברי עם קלינאית התקשורת המטפלת בו בכך וכן עם עו"ס התפתחותית במכון להתפתחות הילד בו הוא מטופל , לצורך קבלת הדרכה מתאימה. יש צורך לוודא שזאת אכן הסיבה להתנהגות זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרכה

    ד''ר יורם זנדהאוז
    17/03/2008

    שלום וברכה,

    אני מבין שאתם בתהליך אבחוני. חייבים לזרז את הצוות המאבחן, בעיקר על מנת שתוכלו לקבל הדרכה וליווי מתאימים. זו צריכה להיות תשובה לאורך זמן ולא נקודתית. כנראה שהוא מחפש קשר וקשה לו עקב הירידה בשמיעה והאיחור השפתי ולכן הוא נושך. יש צורך , לדעתי, גם בקשר בין הצוות המאבחן והצוות בגן.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר לא כל כך בעיית נשיכות

    אורית
    20/03/2008

    קודם כל אני רוצה להודות לך על ההענות המהירה.
    שלשום קיבלנו את תוצאות האבחון של הפסיכולוגי.
    הוא אובחן כסובל מ-PDD או משהו על קצף ה-PDD
    יש לי כמה שאלות
    האם נוירולוג לא צריך גם לבדוק אותו?
    האם צריך להיות גם אבחון של פסיכיאטר?
    האם יש טעם לחוות דעת נוספת?, אנחנו כהורים לא רואים את כל התמונה שהצטיירה מהפסיכולוגית.
    יש דברים בבית שמאד שונים ממה שהיא רשמה בסיכום.
    המליצו לנו על קלינאית ולפנות גם למכון בייקר
    תוכל לתת לי פרטים נוספים למי מיועד המכון?
    לפי הסיכום, הילד מאד נבון ובעל אינטילגנציה גבוהה. האם זה יוכל לקדם אותו בטיפולים?
    האם אבחנה יכולה להשתנות עם הזמן?
    אנחנו "טובעים" באינפורמציה וקצת מאבדים את הצפון, כי למסקנה "קיצונית" כזאת לא ציפינו.
    אשמח מאד מאד אם תוכל לחזור אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PDD

    ד"ר זנדהאוז
    20/03/2008

    שלום וברכה,

    כל התשובות אמורות להינתן על ידי הצוות המאבחן שמכיר את הילד. קשה לתת תשובות ללא הרקע הקליני, מאחר שכל ילד הוא עולם ומלואו. אתם צריכים לדרוש הדרכה/ הסבר ברור וכן ליווי על ידי
    עו"ס במכון להתפתחות הילד.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו