גמילה מטיטולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    שירלי
    09/04/2013

    שלום רב,

    בתי בת 2.2, התחלנו גמילה לפני שבוע וחצי בערך.
    אני חושבת שהיא בשלה לכך משום ש-
    1. היא מודיעה שיש לה פיפי/קקי לפחות 15 שניות מראש.
    2. כשמגיעים הביתה מהגן היא מורידה לעצמה את הטיטול.
    3. בגן עשתה כבר פיפי בסיר.

    העניין הוא שהיא לא מוכנה השתמש בסיר/ ישבנון בבית. לפעמים אני מצליחה "לתפוס" קצת מהפיפי שיוצא בסיר ואז אנחנו זורקות ביחד לאסלה, והיא מאוד מרוצה מזה. היום בטיפשותי הבטחתי לה שתקבל גלידה אם תשב על הסיר ותעשה, ובסוף ברח לה באמבטיה והיא ממש התאכזבה מזה..

    איך מתקדמים מכאן?
    מה דעתך?

    תודה,
    שירלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מטיטולים - תגובה

    10/04/2013

    שירלי שלום,
    מבחינתי, לפי התיאור שלך, הילדה בהתחלת תהליך הגמילה, אבל עדיין לא בשלה לכך באופן מלא, ולכן יש עדיין הרבה "פספוסים". זה טבעי ונורמלי. חשוב להבין, שמדובר בתהליך מורכב, וההתקדמות היא הרבה פעמים עם עליות ומורדות. צריך סבלנות, וצריך התמדה, גם אם קשה, ולא תמיד מצליח.
    זה בסדר שהבטחת לילדה גלידה. בהחלט מותר. לא צריך לכעוס על הילד אם הוא נכשל.
    המשיכי כל יום לנסות, אפילו כמה פעמים, על האסלה (עם ישבנון) או בסיר. בלעוד חדשיים-שלושה יהיה הרבה יותר טוב.
    סבלנות. זה יגיע.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו