ילד בן 3.5 - שאלת התפתחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3.5 - שאלת התפתחות
    עינת
    14/04/2013

    ילדי יהיה בן 3 וחמישה חודשים בעוד מספר ימים .
    הוא מדבר מאוד יפה עם משפטים מאוד מורכבים , עם זאת ישנם אותיות שעדיין לא יודע להגות האות ר אינה ברורה , לא יודע להגיד את האות ש לדוגמא שוקולד אומר הוקולד
    ואת האות ג לדוגמא לגדול אומר לידול עם זאת אם האות ג בתחילת מילה יודע להגיד אותה כמו גדול .
    לענין נושא הצבעים אני בוודאות יודעת כי הוא יודע את הצבעים אדום ,חום, שחור וכחול לענין צהוב יודע להגיד שזה כמו הצבע של השמש וכשאני אומרת לו צ- הוא ממשיך את שם הצבע
    לגביי שאר הצבעים מאמינה כי מזהה אך עדיין לא יודע לקרוא בשמם .
    יודע לספור עד 10 אך לא מזהה את הספרות למען האמת אני לא עובדת איתו על זה וגם בגן לא אז מזה אני פחות דואגת .

    האם לדעתך יש מקום ללכת לקלינאית תקשורת או לפסיכולוגית התפתחותית לאבחון
    אודה להתייחסותך , ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3.5 - שאלת התפתחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3.5 - שאלת התפתחות - תגובה

    14/04/2013

    עינת שלום,

    1. לגבי ההגייה - שיבושי היגוי קיימים לעתים עד גיל 5 ואפילו 6. חלק מהשיבושים מסתדר עם הזמן מאליו, וא ם לא - מקובל להתחיל לטפל אחרי גיל 5, כיוון שמדובר בתרגילי לשון שקשים קצת. למשל האותיות השורקות (ש, ס, ז, צ) נרכשות בצורה נכונה סביב גיל 5.
    2. לעניין הצבעים - מקובל לחשוב שידיעת שמות הצבעים בצורה נכונה נרכשת עד גיל 4.
    3. בעניין זיהוי המספרים - הילד בשל לכך רק מגיל 4 ומעלה !!!
    באופן כללי נראה לי שיש לך ילד תקין, מתפתח יפה. אין סיבה לדאגה, וגם - אל תילחצי ואל תלחיצי. הוא ילמד.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו