בימבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בימבה
    ש
    03/05/2013

    לד"ר יוכי שלום רב :
    יש לי ילד בן שנתיים ושבועיים ,יש שני דברים שככה מטרידים אותי ואני רוצה לדעת אם זה תקין .
    1. יש לו בימבה הוא מוכן לשבת מספר דקות וישר רוצה לרדת הוא לא אוהב לנסוע בו ,הוא רואה את אחיו נוסע עליו הוא ירוץ אחריו ירצה להעלות לפעמים ,גם זה לא תמיד וירד מהר ממנו ,ילד בגיל הזה לא אמור להתלהב מבימבה ולרצות לנסוע בה? הוא כן אוהב את האופניים שלו ,אבל לא מדווש בהם.
    2.זריקת חפצים -הוא מרבה לזרוק חפצים על אחיו או בכלל על ילדים ,בלי לעשות חשבון הוא זורק מה שיש לו ביד ,אני כמובן מראה לו שזה לא בסדר ואני כועסת עליו ומסבירה לו שזה מסוכן ,הוא צוחק וממשיך לעשות את זה ,כיצד עלי להגיב כדי לראות שינוי בהתנהגות זו ?
    תודה רבה
    שגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בימבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בימבה - תגובה

    06/05/2013

    Hi,
    I am away for a week, so my answer will be in English : not all children .like bimbas. On the other hand, all children like to throw things, because this is a way for them to learn things.
    You can go on being angry with him, and in a while - he will stop doing it.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו