שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שרית
    26/06/2008

    שלום בתי בת השש לא הרגישה טוב ולאחר אכילת ארוחת הערב הקיאה. ומאז משהו כמו שבועיים היא מסרבת לאכול ארוחת ערב בטענה שכואבת לה הבטן.לרוב אני לא לוחצת עליה בעיניין והיא הולכת לישון על בטן ריקה. כשאני בכל זאת אומרת לה "תאכלי קצת ואל תחשבי על הקאה או כאבי בטן וגם אם תקיאי זה לא נורא אמא לא תכעס, וקרה לך שהקאת כי היית חולה עכשיו את בריאה ואין סיבה שזה יקרה לך שוב" ועוד כהנה וכהנה אבל זה לרוב לא עוזר אם היא אוכלת היא מקיאה. מה הסיבה לדעתך האם גופנית או נפשית? לדעתי זה משהו בראש.. רק לציין שהיא ילדה מאוד רגישה ופגיעה. והנושא מאוד מעסיק אותה בשעות אחר הצהריים היא מיד אומרת כשמתקרב הערב "היום אני לא רוצה לאכול ארוחת ערב,אני לא רעבה. ומאוד לחוצה מכך. סליחה שיצא לי ארוך. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות וכאב בטן

    ד''ר יורם זנדהאוז
    04/07/2008

    שלום וברכה,

    יש צורך בבדיקה קלינית של רופא הילדים, לפני כל החלטה.

    כפי שציינת, יש מספר אפשרויות, אך יש צורך קודם כל בהערכה קלינית.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו