צריכה יעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה יעוץ
    רוני
    21/07/2008

    שלום רב, בני בן שנתיים ועשרה חודשים. בסה"כ ילד מפותח במחינה מוטורית וממוצע מבחינה קגנטיבית. ילד שמח ופעיל. אני חוששת שיש לו בעיה שמצריכה טיפול. הוא נבהל מאד מדברים שלדעתי לא אמור להבהל מהם. למשל אם אני והוא נעשה חיקויים של חיות, אריות למשל, הוא יכול לצחוק, אבל אם אני אשאג חזק מידי הוא יבהל ויבקש ממני להפסיק תוך כדי בכי. הוא גם מפחד מרעשים כמו בלנדר ושואב אבק, למרות שאני מראה לו שאני מפעילה אותם ויכולה להפסיק אותם. גם כשאביו מנסה להרים אותו על הכתפיים הוא מפחד. בנוסף יש לו גם סרבול מוטורי מסויים. הוא ילד מאד גדול (באחוזונים הקרובים ל 100 בכל הדברים). הוא מתקשה למשל בהורדת המכנסיים והתחתונים בזמן שהוא ניגש לשירותים. אני לא בטוחה מהי הכתובת שאני אמורה לפנות אליה. אשמח אם תוכל לכוון אותי קצת. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא הילדים

    ד''ר יורם זנדהאוז
    21/07/2008

    שלום וברכה,

    יש לפנות לרופא/ת הילדים כדי שיחווה את דעתו . יתכן שיש צורך באבחון התפתחותי-התנהגותי .

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו