בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה
    ענת
    06/08/2008

    בני בן שנה וחודש. מגיל 10 חודשים זוחל על שש . גם להתיישב התחיל באותו זמן שלמד לזחול. התחיל להיעמד לפני כחודש. לפני כשבוע התחיל ללכת ליד ספה, אך עושה זאת רק אם אני שמה משהו מעניין עבורו בקצה שני של ספה ואז הוא עושה צעדים - מגיע ליעד ומרוצה. הוא זוחל במרץ ולא מתעניין בהליכה ...מה שמתריד אותי שהוא כאילו לא מעוניין ללכת בכלל. גם כאשר אני מחזיקה אותו כדי שילך , הוא ישר מקפל רגליים ויורד לזחילה. האם זה עדיין תקין? למה הוא לא רוצה ללכת? האם עלי לפנות ליעוץ כלשהו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשלות להליכה

    07/08/2008

    ענת שלום,

    נדמה לי שהבן שלך מוכיח, שהוא מתפתח לקראת הליכה, כמו כל הילדים, ולפי גילו, הוא בהחלט בנורמה. אולם, צריך לזכור שמדובר בתהליך שמתפתח, גם מבחינה גופנית, במוח ובמערכת העצבים והשרירים, וגם מבחינה שכלית ונפשית : ההבנה שההליכה היא כדי להגיע למטרה מסויימת. דוגמה יפה נתת, כשסיפרת שהוא מתחיל לעשות צעדים, רק כשאת שמה לו חפץ כלשהו בקצה הספה, והוא רוצה להשיג אותו.
    כרגע, כנראה שהתנועה עדיין מתקשרת אצלו עם זחילה, והזחילה יותר נוחה לו ויותר שימושית עבורו.
    עוד קצת - ירכוש בטחון ונסיון בתנוחת ההליכה, ויתחיל ללכת, ובהמשך גם לרוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו