קצת בלחץ.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת בלחץ.....
    גלי
    10/08/2008

    ד"ר שלום, בני בן שנה וחודש וישנם מספר דברים שמדאיגים אותי: הוא אינו מדבר, רק ממלמל בשפת הג'יבריש פעמים ספורות יצא לי לשמוע אותו אומר מאמא, הם הם אך לא נראה לי שזה היה מכוון. כמו כן, לא תמיד מסתובב שקוראים בשמו, לא מצביע , לא עושה ביי ביי, ודבר נוסף שמטריד אותי זה שיש לו התנהגות מוזרה - יש לנו בבית קלף שתלוי על הקיר עם כיתוב ביפנית שכל פעם שהוא נתקל בו הוא בוהה בו ומטה את ראשו על הצד ימינה ושמאלה, כאילו מנסה לתרשם. הוא עושה זאת לגביי אובייקטים נוספים מדי פעם, אך בעיקר לכיוון הקלף. חוץ מזה יש לציין שהוא מאוד חברותי, יוצר קשר עין אינטנסיבי , מודע מאוד לכל מה שקורה בסביבתו, אוהב אנשים וחברה, משחק עם אחותו, מבדיל בין אמא אבא אחותו והמטפלת, לבין אנשים זרים, משחק בקוקו, נותן כיף כשמבקשים, יוזם קשר, מתעניין במגוון של צעצועים, דורש תשומת לב. הוא מאוד מפותח מבחינה מוטורית ולא מזמן התחיל ללכת ואני תוהה האם ההתפתחות המוטורית שלו באה על חשבון הקוגנטיבית. אני מודאגת, האם יש בסיס לדאגותיי? לתשובתך אודה מאוד, גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת בלחץ.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    גלי
    11/08/2008

    שלום גלי, אני חושב שתשובתה של ד"ר בן נון מסכמת את המצב בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך נדרשת תצפית קלינית, כדי לענות ביתר דיוק. בברכה רבה, ד"ר זנדהאוז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו