עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    עזרה
    30/08/2008

    שלום! אני בן 15 וחצי ויש לי שאלה אני מטר 86 ואני מפותח לגילי אני מתאמן שנתיים בחדר כושר ויש לי גוף שרירי כמו שאני רוצה מעוצב מאוד כל החלק העליון והתחתון ... אבל יש לי בעיה אחת המאמן שלי אמר לי לפני שנה שאם אני רוצה לפתח מסה אני חייב "להשמין" אז זה הבעיה שלי יש לי קצת שומנים בבטן וזה מפריע לי אז אני רוצה ללכת לתזונאית שתיתן לי תפריט להורדת שומן (אין יל הרבה אבל עדיין) ואז שתיתן לי תפריט לעליית במסת השריר ... הבעיה שאני אומר לאמא שלי שאני רוצה ללכת לתזונאית והיא כל הזמן אומרת לי "נוו באמת בשביל מה אתה אוכל בריא כל הזמן ואתה מתאמן טוב ואתה בסדר גמור" יש לי תשומן המסריח הזה (שוב אין הרבה) מגיל 11 וזה מעצבן אותי ועכשיו שאני רוצה ללכת לתזונאית היא כל המזן מגיבה בשלילי וזה מעצבן השאלה היא מה אני אמור לאמר לה או לעשות כדי ללכת לתזונאית זה לא אמור להיות תורה מסיני כולה ללכת לבנות תפריט וזהו!מה לעשותתתתת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות עם תזונאית

    31/08/2008

    שלום,

    אמנם ייתכן שאתה מגזים קצת, ואין לך באמת שומן, אבל אין שום סיבה שלא תלך לייעוץ אצל תזונאית, ותשמע ממנה מה אתה יכול לעשות כדי לשפר עוד.
    אתה יכול לקבל הפנייה דרך רופא המשפחה שלכם, וללכת לבד, בלי אמא. אחר היעוץ, תוכל לספר לה מה אמרה התזונאית, ומה היא המליצה מבחינת האוכל שטוב לך.

    שיהיה לך בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו