תינוק בן 11 חודשים שטרם זוחל /יושב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 11 חודשים שטרם זוחל /יושב
    אולגה
    01/09/2008

    התינוק שלי בן 11 חודשים ,עדיין לא זוחל ויושב.אנחנו מאוד מודאגים.היינו אצל רופא התפתחות שהפנה אותנו למכון להתפתחות הילד.יש לנו תור לעוד 3 שבועות.מה ניתן לעשות בנתיים?האם יש סיבה לדאגה??שמעתי על שיטת ורדי,האם יכולה לסייע או שיטות אחרות מומלצות? אציין שנולד לאחר שבועיים של זירוזים,בלידת ואקום ובסופה קיסרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 11 חודש שעדיין לא זוחל או יושב

    ד"ר בן-נון
    02/09/2008

    שלום, נכון שלפי הספר, הילד מאחר מעט בהתפתחות המוטורית שלו, ובצדק, הרופא הפנה אתכם למכון להתפתחות הילד. במכון פועל צוות רב-מקצועי : רופא, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק ועוד, והם אמורים לבדוק את הקשיים של הילד, להגדיר מה הבעייה, ולהציע טיפול. יש הרבה סיבות אפשריות לאיחור, אך ייתכן שהבעייה היא מזערית, כמו רפיון-שרירים, ובמהלך תקופה של טיפולי פיזיותרפיה היא תשתפר ואף תיעלם כליל. תהיו אופטימיים. כל טוב והרבה בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו